Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikon kuva. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikon kuva. Näytä kaikki tekstit

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Asiaa!

Heloyy!
Otsikko on nyt hmm... vähän semoinen ei-kertova. (öh.. tarkoitan ettei se kovinkaa hyvin kartoita postaukseni sisältöä... :/ ) Ensiimmäinen asiani on... Jaaha.. Panfun rannat ovat taas roskien peitossa...:(
Ohan oikeesti! Mä haluaisin kyllä mennä kysymään Evronilta mitä sillä on meitä vastaan??? Miksi se haluaisi tehdä Panfusta kaatopaikan, jos ei kumminkaan siitä itse hyödy yhtään!?   Päin vastoin! Jaaha!:mad: Eipä sitten yhtään auttanut, että kaiken kukkuraksi kumihanskani meni rikki... :shock: Minä VI-HAAN Evronia!!!! :mad: No, jätän aiheen suosiolla, etten vaan suutu liika, ja saan muuta ajateltavaa...
Elikkäs... Uusi viikon kuva... Mitä??? En ole löytänyt sitä vielä!!!:oops: Hyvä minä! Odottakaas hetki...
(aikaa kuluu...)
No niin! Löytyihän se! Ai niin! Unohdinkin kertoa, että tästä lähin viikon kuvat esittelee meille blogini oma  kuvaekspertti, Rosie ! Hei kaikki! Minä olen Lyndsayn kuva-avustaja, ja olen pieni Stellatipu! Seuraavaksi tullekin viikon kuva: Eli tässä se tulee: (Olen näyttänyt sen ennenkin blogissani ja se on otettu Panfusta!(; )












Elluran syndejuhlat! ♥
Meidän ikioman Ellamme neljätoistavuotis-synttärit! Kaikilla oli hauskaa, ja herkkuja riitti! ^__^

Hih! Meillä tosiaan oli hauskaa... Viimeiseksi vielä pieni tiedotus:
Lähden huomenissa eräälle mökille, ja sieltä lähdemme Power Parkkiin, niin en pääse sinä aikana varmaan postailemaan...
No siinä olikin kaikki!















P.s. Ajattelin tehdä uuden yläkuvan, mitäs mieltä te olisitte? :)

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Viikon kuva!

Tere, pikku pandakarhuset!
Nyt julkaistaan tämän viikon kuva!
Ja se on......

Kuvateksti: Aihe: Ryhmähenki! ;)
Tässä kuvassa on ryhmä pandoja! Heillä on hyvä ryhmähenki.
Toivottavasti kaikillla pandoilla on hyvä ryhmähenki!

Siinä olikin viikon kuva! Anteeksi ihan kamalasti, kun en ole kirjoitelllut, ja tästäkin tuli tämmöinen minipostaus... :((( Kaikkea pitäisi ehtiä tekemään, ja muutenkin minulla on ollut hirveästi menoja.
Huoh! Blogin pitäminen on joskus hyvinn raskasta... Ja vielä sekin, kun panfussa ei tapahdu kauheasti mitään. (Eli siellä ei ole minkäänlaista viikkotehtävää josta raportoida tänne blogiin...) Äsh! En halua hukuttaa teitä valitteluihini. Panfussa on nyt ajankohtaista ne uudet tasot... Hmm.. Pääsenköhän minäkin jossain välissä niiitä koklaamaan? ;) Sinä aikana kun panfussa ei ole käynnissä mitään erityistä, voisin tehdä muuutamia erikoispostausksia olokosta! No, siihen palaamme seuraavassa postauksessa!

Pörröisin tassuin: Lyndsay