Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Uusia kuvia + päivän kalenteriyllätys

Päivää, pandaset!
Kuten varmaan jo huomasittekin, mulla on uus yläkuva! :) Hihii! :P Väsäsin sen just äsken, ja oon aika tyytyväinen siihen... No, kertokaas tekin mielipiteenne! ;) Kuvista puheen ollen, Joa, sun kuvas on vihdoin valmis. Mä mietin pitkään, miten mä teoteuttaisin sen, ja lopulta päädyin tähän. Se ei oo kummonen, ku multa loppu kulttis viikko sitte... :( No tässä se on, Joa. Sano jos haluut jonku toisenlaisen, ni yritän värkätä jotai:
Oisin tehny siit vähän erilaisen, jos mun kulttis ei ois loppunu... Noh, toivottavasti se kelpaa... Muuten! Kamarian nenää on kuulemma kutittanu, ja se merkitsee sitä, että panfuun tulee lunta!!!!!! Jihuu! Sitten päästään varmaan jo heittelemään lumipalloja, niin kuin viime talvena... ;) Muistatte varmaan. Joulukalenterista tupsahti tänään kiva joulutausta... Vielä kun tulis tonttulakki niin ois aika makeeta... Mut hei! Kyllähän me joskus jonkunlaiset tonttulakit ollaa saatu... Kattokaapas:


















Siinä on tullu vaan joulupukin muut vermeet myös mukaan... :D Siinä muuten näkyy se uus joulutaustakin...
Ensi viikolla on jouluaatto... Mutta musta ei oikein tunnu ees siltä et se on jo niin lähellä... :O Noo, mut olkaas kilttejä panzkuset! Ei banneja joulun alla, tai ei tuu myöskään lahjoja! :D

4 kommenttia:

  1. Kiitti kuvasta! Saanko kysyy yhen jutun mistä ymmärrän kyllä jos et vastaa mutta kysyn nyt kuitenkin: Miten ihmeessä teet noin hienoja ja nättejä kuvia?
    Ei mul muuta paitsi viel kiitti!

    Joa(nna)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Joanna, kun pidät mun kuvia nätteinä...♥
    Mä en osaa vastata tohon sun kysymykseen...
    Ehkä se piilee siinä, että mä käytän kahta eri kuvankäsittelyohjelmaa saman kuvan tekemiseen...

    VastaaPoista
  3. Ok! Ei se mitää =)

    Joanna

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!