Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

perjantai 21. syyskuuta 2012

KIITOS

Kiitos kaikille jotka vaivautuivat lukemaan, kommentoimaan, tai muuten vain seuraamaan minun blogiani. Kiitos erityisesti Joanna12 , paras ystäväni Panfusta.


Ymmärrätte varmaan, että ei enää huvita käydä Panfussa säännöllisesti, mutta näitä postauksia voi ilmestyä tänne aina joskus. Jos kuitenkin haluatte lukea jotain minun blogiani, tsekkaa tämä linkki:
http://vilnalilyblog.blogspot.fi/

Tuo on minun ja kaverini blogi. Liittykää sinne lukijoiksi! :)

Tassuittain: Lyndsay

3 kommenttia:

  1. Joo! Käykääpäs kurkkaamassa ja liittykäähän lukijaksi!

    -Vilna, Kaveri, Viima

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Tarkotatko jotai tooist Joannaa vai mua? jos tarkotat jotaa muuta ni ei sit mitää mut jos tarotat mua nii oon Joanna19.

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!