Myöhäistä iltaa, pandat!
Uusi vuosi kolkuttaa jo ovella, ja ulkona paukkuvat raketit! :) Vuosihan vaihtuu tässä alle tunnin sisällä. :D
Panfun uudenvuoden pirskeitäkin on vietetty. Tasokonekin toimi tänään, ja kipusin jo tasolle 53. Vielä seitsemän tasoo, ni on Panfun tasot läpästy. :) Mut hyvää uuttavuotta teille kaikille lukijoille, vierailijoille, ja muillekkin pandoille, jotka tämän sattuvat lukemaan! :)))
Hyvää uuttavuotta!
♥:lla Lyndsay
Näkyillään taas ensi vuonna! :)
P.s. Tonne sivuihin ilmestyy jossain vaiheessa se uus sivu! Tsekatkaapas se siitten! ;)

