Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste roskia panfussa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste roskia panfussa. Näytä kaikki tekstit

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Asiaa!

Heloyy!
Otsikko on nyt hmm... vähän semoinen ei-kertova. (öh.. tarkoitan ettei se kovinkaa hyvin kartoita postaukseni sisältöä... :/ ) Ensiimmäinen asiani on... Jaaha.. Panfun rannat ovat taas roskien peitossa...:(
Ohan oikeesti! Mä haluaisin kyllä mennä kysymään Evronilta mitä sillä on meitä vastaan??? Miksi se haluaisi tehdä Panfusta kaatopaikan, jos ei kumminkaan siitä itse hyödy yhtään!?   Päin vastoin! Jaaha!:mad: Eipä sitten yhtään auttanut, että kaiken kukkuraksi kumihanskani meni rikki... :shock: Minä VI-HAAN Evronia!!!! :mad: No, jätän aiheen suosiolla, etten vaan suutu liika, ja saan muuta ajateltavaa...
Elikkäs... Uusi viikon kuva... Mitä??? En ole löytänyt sitä vielä!!!:oops: Hyvä minä! Odottakaas hetki...
(aikaa kuluu...)
No niin! Löytyihän se! Ai niin! Unohdinkin kertoa, että tästä lähin viikon kuvat esittelee meille blogini oma  kuvaekspertti, Rosie ! Hei kaikki! Minä olen Lyndsayn kuva-avustaja, ja olen pieni Stellatipu! Seuraavaksi tullekin viikon kuva: Eli tässä se tulee: (Olen näyttänyt sen ennenkin blogissani ja se on otettu Panfusta!(; )












Elluran syndejuhlat! ♥
Meidän ikioman Ellamme neljätoistavuotis-synttärit! Kaikilla oli hauskaa, ja herkkuja riitti! ^__^

Hih! Meillä tosiaan oli hauskaa... Viimeiseksi vielä pieni tiedotus:
Lähden huomenissa eräälle mökille, ja sieltä lähdemme Power Parkkiin, niin en pääse sinä aikana varmaan postailemaan...
No siinä olikin kaikki!















P.s. Ajattelin tehdä uuden yläkuvan, mitäs mieltä te olisitte? :)

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Roskia, roskia, roskia... :(

Terve, pandat!
Kuten jo otsikosta voitte päätellä, panfuun on rantautunut lisää, ja taas lisää roskia. Mitä se Evron oikein ajattelee???:???: Jos Panfu hautautuu roskiin, niin eikös Kitkeriökin ole osa Panfua? Nii-in! Kannattaisikohan Evroninkin ajatella vähän mihin ryhtyy... :eek: No, onneksi kaikki pandat ovat jo alkaneet toimimaan! Roskia on kerätty, ja lajiteltu! :D Mutta... Jos näin jatkuu pian mitään ei ole enää tehtävissä! Jos Evron alkaa saastuttamaan vielä ahkerammin... Emme enää ehdi kerätä ja lajitella kaikkea...:eek: No, yritämme ainakin niin kauan kuin pystymme, eikö niin? ;) Eli kaikki roskia lajittelemaan!
Blogillani on jo kymmenen lukijaa! Iiiiiiso kiitos kaikille jotka ovat littyneet lukijakseni!
Siinä taisikin olla kaikki... No näkemiin! ;)

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Roskat kuriin!

Moido kaikki pikkuiset ja vähän isommatkin pandaset! :D
Nähään taas pitkästä aikaa! (No, tarkemmin katsottuna yksi päivä ei ole kauhean paljon... xD)
No asiaan, joka on muuten ihan kamala asia!!! ;O
Evron kätyreineen roskaa panfua! Ei emme voi sallia sitä! PELASTETAAN PANFU! Onneksi luonnonsuoljelija, Eloise on jo saapunut panfuun! (onneksi) Roskat pitääkin sitten kerätä, ja Eloisella o jo meille asukin valmiina. ;) Roskat on tältä päivältä jo kohta nujerrettu, mutta huomenna Panfuun rantautuu taas lisää roskia... :(( No, ei saa lannistua, kohta on jo kaikki roskat nujerrettu! Elikkäs menkääpäs lajittelemaan ja keräilemään roskia, että Panfu on taas pian entisensä!
















P.s. Sori tää pikku, teksti, koska en ehdi kirjoittaa enempää... :((