Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuukauden bloggarit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuukauden bloggarit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 7. lokakuuta 2011

Nyt, nyt nyt... :/

Tervestys, kaikki pikku pallerot! :)
Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu,  läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)

Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä :oops: 
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

torstai 1. syyskuuta 2011

Kummitusjuttu + Kuukauden bloggarit!

Heipsansaa, karvaturrit!
No aloitetaankos siitä kummituksesta...????
Joo, sillä olin ihan jäykkänä, kun menin ensimmäista kertaa viikko sitten aulaan. Se vähän hiustenkuivaajaa muistuttava ääni oli jotenkin... hm.. pelottava... Onneksi meillä on Kamaria! Hän etsi meille loitsun, jolla saamme sen lehmäkummituksen takaisin siihen mattoonsa. :shock: 

Se loitsu meni jotenkin näin: Expello ea bos! Huh, voitte sitten tarkistaa tuosta kuvasta...
No Ella ja Max ottivat tästä selvää.. ja heidän blogissaanhan tuo kummitus on jo kertonutkin;









En halunnut, että se menisi niin! Muuuuu! :cry: Olin ennen ihan tavallinen Panda, joka ei halunnut kenellekään pahaa. Kaverini kutsuivat minua Panageriksi, eli vähän niinkuin Pandaksi ja manageriksi yhtä aikaa, koska pidin pientä maitobaaria Panfussa. Myin siellä erilaisia makumaitoja: kaakaota, vaniljaa, mansikkaa sekä erilaisia pirtelöitä ja chilillämaustettua jääkaakaota. Pandat tykkäsivät juomistani tosi paljon ja aloin tienata aika hyvin rahaa. Ostin niillä suuren puumajan, reissun Afrikkaan ja Amerikkaan ja jopa pienen helikopterin, jolla lentelin yli Panfun. :) Voi niitä aikoja. Muuu! Mutta eräänä päivänä sattui jotain, joka tuhosi koko bisnekseni…
Huomenna saamme sitten kuulla loput. Sitten.. Kuukauden bloggarit! :shock: Ella ja Max valitsivat tällä kertaa:
Taffelpandan,
Hannispandan
ja Lyndsayn! o.O
Onnea Taffelpandalle ja Hannispandalle! No mitäs nyt sanoisin... Kiitos! Sillä minäkin olen nyt sitten saanut Kuukauden bloggaritittelin! :) 

Heipsis hoipsis moi!

Pörröisin tassuin: Lyndsay ♥

maanantai 1. elokuuta 2011

Mitä Maxille on tapahtunut? 1/2 + Heinäkuun kuukauden bloggarit!

MoI! :D
Huh! Olen puolihelpottunut! Maxille ei siis käynyt kauhean pahasti, sillä hän kyllä kirjoitti blogiin. Hän rupesi kertomaan, mitä oli tapahtunut, ja kertoo loput vasta huomenna! Hän pitää meitä jännityksessä! :cool: Jännitystä, jännitystä! Ainiijoo! Mun pitikin kertoa mitä se meidän ikiutelias Maximme oikein teki. No, kerrottakoon aluksi että Ella oli tehnyt Maxille aamiaisen ja ison sellaisen! Vain siksi että Max suostui kertomaan tämän! Ella oli tehnyt Maxille ison aamupalan; munaa muroja ja tuoretta appelsiinimehua! Hyvä Ella! No Max oli avannut kuin avannutkin Arkun! Se oli täynnä merirosvon aarretta, jos oikein muistan. - Tai Maailman makeimpia karamellejä! Max ei suostunut kertomaan (vielä) mitä se nauru oli... No näemme sen huomenna! Raportoin sitten kun ehdin siitä, ja toivottavasti se on huomenna se päivä! ;)

Ja viimeiseksi:

KUUKAUDEN BLOGGARIT...
...ovat:
Sasse! (Sasswwellovsku)
Spindi!
Ankkahullu!

Paaaaaaaljon onnea kaikille Bloggareille, ja onnea kaikille bloggareille jotka vielä tikkaria tavoittelevat - joskus vielä se tikkari teidänkin kohdallenne osuu!

Huomiseen (toivottavasti!)


tiistai 28. kesäkuuta 2011

Kuukauden bloggarit

Hehehehei, hei heii!
Okei, tää on jo vähän myöhäistä, ja kaikkihan tän varmaan tietää, eli:
HUOM! Tämä postaus on omistettu näille pandoille: Maggylle, Namusiilille, Anromedalle, Negritalle, Chuchulle, Saafalle, Juuso-hiphopille ja Viljamille & Samulille! Syyn taidattekin tietää jo, nimittäin:
                 KESÄKUUN BLOGGARIT
Eli tässä he ovat:

Maggy!
Namusiili!
Andromeda!
Negrita
Chuchu
Saafa
Juuso-hiphop!
Viljamin & Samuli!

Tooooooooooooosi paljon onnea kaikille bloggareille!
Ja anteeksi, kun kaikissa ei ole huutomerkkiä perässä! (Unohdin osasta sen pois... :S)

Noo... Tästä tuli tämmöinen minimaalinen ilolla täytetty pakkaus!
Pörröoisin tassuin: ♥Lyndsay