Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu, läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)
Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!
Pörröisin tassuin:
♥Lyndsay♥





