Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sporttailua. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sporttailua. Näytä kaikki tekstit

lauantai 17. syyskuuta 2011

Jihuu- Me lennetään! :D

Aurinkoista aamupäivää, pandat! :D
Sporty on pannut oikein parastaan! Ne festarit on huippukivat- ja niissä pääsee liikkumaan oikein että hiki valuu! :) Tulin juuri viidakosta, ja hikihän pilvien päällä pomppiessa tuli. Heh! Tänääänhän on sitten vuorossa... PILVIHYPPELY! Jippijaijei! Sehän vasta hauskaa on - ja tuli taas kultaa! :)))



 Ja muuten, mulle kävvi hassu juttu... No tiedättehän että panfun tasoista saa niitä poliisiasuja ja niitä jos on kultapaketti... No mulla ei vielä silloin ollut kulttista, kun pääsin ne tasot. Niin tänään.... Vaihdoin normaalisti vaatteita, kun huomasin, että minulla on kaikki ne vaatteet! Poliisiasu, rosvoasu, rullaluistimet, laskuvarjo... Ja sain myös kultaisen bollyn! :O Kummallista - mutta kivaa! :D Sisustin muuten puumajani uuteen uskoon - lämminhenkisesti, syksyyn varautuen:
Katselin puumajani ikkunasta, kuinka pandat hyppivät pilvien päällä, ylös korkeuksiin! :) No nyt on aika sanoa heipat!









Pörröisin tassuin:


Lyndsay ♥





perjantai 16. syyskuuta 2011

Sporttailua ja Panfu Blog I like Awardseja :)

Moikkelis, moro!
Siitä on taas muutama viikko, kun viimeksi postasin..:oops: Olen kylä käynyt Panfussa, mutta heti kun alan postata, niin on lopetettava... :???: Mutta sitten päivän uutis aiheisiin! :D Panfussa on alkanut Sporttifestarit! Siinä on eri lajeja, joita sitten vain.. öö... tehdään! xD Sitten Sporty antaa lajeissa onnistuneille mitaleja, ja pokaaleja, ja mitä ne sitten olivatkaan.... 
Mulla oli kuva tän päivän lajista (vesiliukumäenlaskusta) mutta se kuva päätti sitten itse lähteä johonkin kauas pois... Sorry, nyt ei kuvaa!
Sitten Blog I like Awardseihin! Sain siis ensimmäisen Awardsini Maggylta, joten kiitos Maggy! :) Ja tässä on muutamalle muulle blogille awardsit:


    



Maggyn Blogille, koska; se on mielenkiintoinen ja mukava blogi!
Andromedan blogille, koska; se on kiva ja 100 % täyttä Panfuasiaa! Ja varmaan siksikin, koska Andromedan blogiin eksyttyäni, sain pähäni tehdä itsekin blogin!
Tillervon Blogille, koska; Se on aina ajan tasalla, ja Tillervo keksii kaikkea mukavaa kuten kisoja, yms...
















Siinä oli ne Awardsit! Ja tämä postaus alkaa taas lähestyä loppuaan, mutta näemme toivottavasti taas pian!


Pörröisin tassuin:






























Lyndsay ♥




P.s
Muuten! Kansainvälisen T-paitasuunnittelukilpailun tulokset ovat selvillä! Ja arvatkaapas....
Suomi voitti! Taisi olla Tillen tekemä paita! Onnea Tillervo! :)))))