Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste ei tunnistetta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ei tunnistetta. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Oscarin tietovisa

Hywää iltapäivää muruset!:)
Olen saanut jo vähän tolkkua tähän mitä Panfussa on poissa ollessani tapahtunut. Jos olen oikein lukenut niin kaikkea tämmöistä: Bruno tarvitsee kuusisataa hedelmää lentomuffeinsseihin (vai mitä ne nyt oli...), Ella on (melkein, siis Maxin mielestä) kadonnut, löytynyt, leiponut muffinsseja Maxillle, joka on kolunnut joka paikan löytääkseen Ellan, ja sarjiskisakin on kaikessa hulinassakin jo ehtinyt alkaa! Aika paljon on taphtunut jo yhden viikon aikana! :!:Ja uudet kalusteetkin on tullut!


Panfussa ei ainakaan aika tule pitkäksi, koska siellä on aina jonkinmoista säpinää! ;) Ja hyvä niin!
Oscarin tietovisa - joka alkoi tänään - on melko samanlainen kun silloin jokunen kuukausi sitten hänen tultuaan Panfuun. Kysymykset ovat aika lailla samankaltaisia, mutta toki uusiakin löytyy! Miten minä muuten voisin muistaa niitä kysymyksiä enää??? No kumminkin!
Tässä vielä jokunen kuva viime viikolta:












Ellan ja Maxin sarjis on aika vinkeä! :mrgreen:
No moikkamoi, sitten pandat!















P.s. Mulla in sellanen kutina, että tänä viikonloppuna valitaan seuraavat kuukauden bloggarit! (Millonkohan muulloin ne sitten voitaisiin valita, jos sunnuntai on viimeinen päivä tätä kuuta!:lol:)

maanantai 25. heinäkuuta 2011

Olen taas mukana Panfun maailmassa & Päivittelen itseäni

Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Olen siis nyt palannut! Nyt on nähty ala-härmät sun muut! :) Mutta ette uskokaan kuinka ikävä minulla on ollut teitä kaikkia!  Palasimme kylläkin jo viime torstaina, mutta en päässyt koneelle... :(( Noo, olen nyt kuitenkin taas täällä... Minun pitää kohta mennä päivittelemään itseäni... ;) Luin jo sen verran blogista, että on tullut semmoinen sarjiskisa, ja joku Oscar jutska... No kirjoittelen sitten enemmän kun olen saanut enemmän selvää asioista!