Kuten jo otsikosta voitte päätellä, panfuun on rantautunut lisää, ja taas lisää roskia. Mitä se Evron oikein ajattelee???
Blogillani on jo kymmenen lukijaa! Iiiiiiso kiitos kaikille jotka ovat littyneet lukijakseni!
Siinä taisikin olla kaikki... No näkemiin!