Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste tasokone. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tasokone. Näytä kaikki tekstit

lauantai 31. joulukuuta 2011

Vuoden viimeinen

Myöhäistä iltaa, pandat!
Uusi vuosi kolkuttaa jo ovella, ja ulkona paukkuvat raketit! :) Vuosihan vaihtuu tässä alle tunnin sisällä. :D
Panfun uudenvuoden pirskeitäkin on vietetty. Tasokonekin toimi tänään, ja kipusin jo tasolle 53. Vielä seitsemän tasoo, ni on Panfun tasot läpästy. :) Mut hyvää uuttavuotta teille kaikille lukijoille, vierailijoille, ja muillekkin pandoille, jotka tämän sattuvat lukemaan! :)))
Hyvää uuttavuotta!
:lla Lyndsay













Näkyillään taas ensi vuonna! :)



















P.s. Tonne sivuihin ilmestyy jossain vaiheessa se uus sivu! Tsekatkaapas se siitten! ;)

lauantai 24. joulukuuta 2011

We wish you a merry Christmast...

Jouluista aamua, pandaset! Tai pikemminkin Jouluaamua! :D
No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!


Klikatkaapa suuremmaksi, jos ei näy! Moikka!