Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste sekalaista. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sekalaista. Näytä kaikki tekstit

lauantai 8. lokakuuta 2011

Ilmoitus! LUE!

GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa???
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin:  Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!


Pörröisin, ja kiireisin tassuin;



         ♥Lyndsay♥

perjantai 16. syyskuuta 2011

Sporttailua ja Panfu Blog I like Awardseja :)

Moikkelis, moro!
Siitä on taas muutama viikko, kun viimeksi postasin..:oops: Olen kylä käynyt Panfussa, mutta heti kun alan postata, niin on lopetettava... :???: Mutta sitten päivän uutis aiheisiin! :D Panfussa on alkanut Sporttifestarit! Siinä on eri lajeja, joita sitten vain.. öö... tehdään! xD Sitten Sporty antaa lajeissa onnistuneille mitaleja, ja pokaaleja, ja mitä ne sitten olivatkaan.... 
Mulla oli kuva tän päivän lajista (vesiliukumäenlaskusta) mutta se kuva päätti sitten itse lähteä johonkin kauas pois... Sorry, nyt ei kuvaa!
Sitten Blog I like Awardseihin! Sain siis ensimmäisen Awardsini Maggylta, joten kiitos Maggy! :) Ja tässä on muutamalle muulle blogille awardsit:


    



Maggyn Blogille, koska; se on mielenkiintoinen ja mukava blogi!
Andromedan blogille, koska; se on kiva ja 100 % täyttä Panfuasiaa! Ja varmaan siksikin, koska Andromedan blogiin eksyttyäni, sain pähäni tehdä itsekin blogin!
Tillervon Blogille, koska; Se on aina ajan tasalla, ja Tillervo keksii kaikkea mukavaa kuten kisoja, yms...
















Siinä oli ne Awardsit! Ja tämä postaus alkaa taas lähestyä loppuaan, mutta näemme toivottavasti taas pian!


Pörröisin tassuin:






























Lyndsay ♥




P.s
Muuten! Kansainvälisen T-paitasuunnittelukilpailun tulokset ovat selvillä! Ja arvatkaapas....
Suomi voitti! Taisi olla Tillen tekemä paita! Onnea Tillervo! :)))))

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Hupia

Heipsuli, keipsuli panduskaiset!
Ihmettelette varmaan, miksen kirjoita tällä värillä... Siinä se aisia onkin... Kirjoitan nykyisin sittenkin tällä värillä, ja se kirjoittaminen alkoi NYT! Anteeksi, että nyt vähän minulla asiat poukkoilee, mutta minusta näin on  nyt parempi! No se siitä, ja siirrytäänpä yhteen aiheistani: (Tässä postauiksessa on tarinoita ja muita sellaisia.)
Alan julkaista viikon kuvaa! Se on joko panfun blogista tai googlesta! Viikon kuvan julkaisen aina yhdessä postauksessa, joka julkaistaan sen viikon aikana. Kuvalle tulee aina selostus, ja joskus jopa saattaa tulla pikkuinen tarina. ;) Se sitten riippuu kuvasta... Ja tässä on ensimmäinen viikon kuva:

Tämä kuva edustaa kaveruutta ja läheisyyttä.
Se edustaa myös sitä, että tyttö ja ¨
poikakin voivat olla parhaita ystäviä!

Siinä oli se viikon kuva. seuraavaan aiheeseen:
 Kirjoitankin teille pitkästä aikaa  tarinan! No, ei viime kerrasta kovinkaan kauan ole... Mutta mennäänpä sitten turhia jaarittelematta asiaan:
                                        Onko raha tärkeämpää, kuin ystävät?
Olipa kerran pieni kylä,, panfun saaren rannikolla. Kylän asukkaat olivat tyytyväisiä asuinpaikkaansa, ja joidenkin suku oli asunut kyseisessä kylässä jopa satoja vuosia... Kylässä oli eräs todella suuri puumaja. Se maja kuului Herra Shellille ja hänen pojalleen Smith Shellille. Pojalla oli iso oma huone, oma televisio, tietokone ja paljon muuta. Kylässä asui myös eräs tyttö, nimittäin Cindy Xilly ja hänen paras ystävänsä Candy Sweet. Yhdessä nämä kolme tekivät retkiä metsiin, kävivät eväsretkillä, ja jos satoi, he suunnittelivat uusia seikkailuja koneelle. Mutta eräänä iltana Smithin isä kertoo, että he aikovat muuttaa, kauas pois - nimittäin ihan toiselle puolelle panfua, koska hän oli saanut sieltä päin työn, josta he saisivat paljon rahaa. Kun Smith kieltäytyy, hänen isänsä suuttuu, ja sanoo: Että hänhän vaikka väkisin saa Simthin muukaansa. Kun Smith kertoo siitä ystävilleen, he päättävät saada Smithin isän taivuteltua jäämään...
                                               Ensimmäinen osa:
Oli kulunut jo kaksi päivää siitä, kun Smithin isä oli kertonut hänelle muutosta. Kaksi päivää he olivat suunnitelleet miten saisivat hänen isänsä pään käännettyä. "Meidän täytyy antaa isällesi monta vinkkiä, että haluat jäädä tänne koko sydämestäsi." Candy sanoo. "Niin, mutta isä on miltei koko ajan neuvotteluissa, emmekä tiedä miten ilmaisemme ne vinkit hänelle..." Smith huokaisee. "No... Yrittänyttä ei laiteta!" Cindy rohkaisee. "Viisaita sanoja!" "Niin juuri! Kyllä me jotain keksimme, eikö niin?" Candy huudahtaa. "No, eiköhän meidän pitäisi jo aloittaa!" Smith riemastuu. "Aletaan hommiin!" Candy ja Cindy huudahtavat yhteen ääneen. He pohtivat sitä koko yön kunnes he keksivät erään keinon...
Jatkuu...

No? Mitäs piditte?
No siinä olikin jo kaikki!

Pörröisin tassuin: Lyndsay