Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kiirettä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kiirettä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 8. lokakuuta 2011

Ilmoitus! LUE!

GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa???
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin:  Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!


Pörröisin, ja kiireisin tassuin;



         ♥Lyndsay♥

tiistai 9. elokuuta 2011

Tarramarthon on saatu päätökseen!+ TÄRKEÄÄ LUETTAVAA - LUE! + Sarjiskisan onnelliset voitttajat!

Heipsin, Muruset!

Tarramaratoonimme on saatu päätökseen! Olemmekin saaneet paaaaaljon tarroja, jotka ovat arvokkaita keräilytarroja! Suuri kiitos tästä Jay Pealle. Hänhän ne tarrat tänne Panfuun toikin... Olemme saaneet tarroja mm. Robottitarran, Timanttitarran, Formula-tarran, Kihlasormukset- tarran, Kruunu- tarran, Hevostarran, Kumiankkatarran ja Panfun lippu- tarran.
Siinä oli kyllä tarraa- ja paljon! Muuten SORRY! Kun en ole postaillut varmaan viikkoon.... :((((((
En vaan ole ehtinyt.... Mutta mutta! Nyt kun alkaa kuolu, niin ilmoitan Postailut VAIN viikonloppuisin! Niin... En saa olla koneella kouluviikkoina kuin viikonloppuisin... :/ Poikkeuksia saattaa tulla mutta aika harvoin... Tästäkin tuli tämmöinen minimini postaus, Sorry!!!!!!
Olen kuitenkin vielä ihan 100% Panfu- innoissani, joten ei huolta. -En aijo lopata! Asiasta toiseen;
Sarjiskilpailun kolme voitttajaa! Ovat selvillä! he ovat: *Rumpujen pärinää*
1.sija: Andromeda & Esma2!
2.sija: HansQu_ihg & BlackPearl
3.sija: Nano & Nikke111
Paljon onnea kaikille onnellisille voittajille!
No nyt on kuitenkin aika sanoa; Heippa!

Pörröisin tassuin:










P.s. Muuten! Mitä mieltä olette siitä että koulu alkaa/on alkanut? Laittakaapas kommaa siitä asiasta! (Ei oo pakko!)

torstai 28. heinäkuuta 2011

Päivän visailu & Reissulle (taas)

Heipsukka!
Hih! Oscarin visassa sain taas tänäänkin täydet pisteet!!! Jihaa! Mulla on jo kuus pistettä, ja sitte ku mulla on kymmenen saan proonssisen hiirulaisen! Siis tuota hiirimerkin! Kaikki kymmenen pistettä omistavat saavat!
Tästä tulee pikapostaus, koska lähden (taas) reissuun, kahdelle mökille ja vielä laivalla Viroon! En siis ehdi päivitellä, mutta kun kolulut alkaa, niin varmasti ehdin taas postailla viikonloppuisin! Lahjakone toimii tänään ja sieltä saa niihin kalusteisiin liittyvän profiilitaustan! Peitin sen sitä varalta, että kaikki eivät halua sitä tietää... Ni tämä oli tämmöinen minimini postaus, anteeksi kovasti, mutta tässä vähän reissun päällä ollaan miltei koko ajan, niin päivitttelen blogia kun ehdin!
Moikka!

Pörröisin tassuin: Lyndsay ♥

P.s Uudet vaatteetkin on Lilikin saanut jo ommeltua kannattaa katsaista! ;)

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Pikkuinen bolly takertunut verkkoon! ;O

Tervehdys pandat.. huoh...
Olen toodella surullinen... Ai miksikö??? Hmph! Tietysti siitä roskaongelmasta, ja tänään pikkuinen, ja ennen kaikkea viaton bolly oli takertunut muovoverkkoon!!!! En ehdi kirjoittaa nyt paljoakaaan koska lähdemme tänään sinne reissuun! Joten postaan taas reissun jälkeen!

Pörröisin tassuin: Lyndsay

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Viikon kuva!

Tere, pikku pandakarhuset!
Nyt julkaistaan tämän viikon kuva!
Ja se on......

Kuvateksti: Aihe: Ryhmähenki! ;)
Tässä kuvassa on ryhmä pandoja! Heillä on hyvä ryhmähenki.
Toivottavasti kaikillla pandoilla on hyvä ryhmähenki!

Siinä olikin viikon kuva! Anteeksi ihan kamalasti, kun en ole kirjoitelllut, ja tästäkin tuli tämmöinen minipostaus... :((( Kaikkea pitäisi ehtiä tekemään, ja muutenkin minulla on ollut hirveästi menoja.
Huoh! Blogin pitäminen on joskus hyvinn raskasta... Ja vielä sekin, kun panfussa ei tapahdu kauheasti mitään. (Eli siellä ei ole minkäänlaista viikkotehtävää josta raportoida tänne blogiin...) Äsh! En halua hukuttaa teitä valitteluihini. Panfussa on nyt ajankohtaista ne uudet tasot... Hmm.. Pääsenköhän minäkin jossain välissä niiitä koklaamaan? ;) Sinä aikana kun panfussa ei ole käynnissä mitään erityistä, voisin tehdä muuutamia erikoispostausksia olokosta! No, siihen palaamme seuraavassa postauksessa!

Pörröisin tassuin: Lyndsay