Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kisa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kisa. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Halloweenkisa-asiaa (myöhässä..) :(

Hyvää sunnuntaita, pandat!
Räyh! Multa on taas jäänyt tää blogin kirjoittelu taka-alalle...:( Mut asiaan... En halua mun kaikkia murheita nyt purkaa... ;) Elikkä 2 osallistujaa... Höm...Se ei ihan onnistunut, Mutta kiitos kuitenkin....
Ressu3, ja Tillervolle!
Tässä heidän kuvansa:
Tillervo

Ressu3

















Ja tässä vielä teille kuvani:













Tää kisa ei mennyt oikein niin kuin piti, mutta onneksi saatiin edes kaksi osallistujaa! Kiitos Teille, Tille ja Ressu!
Bye!



Pörröisin tassuin;
















Lyndsay♥

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Halloweenkisa, + Totaalinen simahdus, jonka jälkeen järkytys! :O

Karmaisevaa iltaa, pandat! evil
Krhhh... Mua niin väsyttää... Tuli vähän biletettyä. Ääh.. Taisi tulla vastaa sama juttu, ku Ellalla ja Maxilla pari päivää sitten... MUTTA TÄMÄ ON H-I-R-V-E-Ä-Ä! Siis, Hirveää! sad Napasapa ei ole saanut yhteyttä kotiplaneetalleen... Mikä se nyt oli...? Hetki käyn tarkistam...Krhh...Hei! Hei! Ei saa nukahtaa! Nyt mä muistan! Se oli: Chiconahuiehecat! Tai jotakin sinne päin... Se tarkoittaa, että Napsa ei ehkä pääse kotiin... cry Se olisi hirveä käänne jopa avaruusoliolle... Varsinkin mukavalle sellaiselle...sad No toivottavastii kaikki kääntyy parhain päin... No seuraavaan aiheeseemme. Elikkäs elikkäs;
Halloweenkisa! Mulle tuli semmonen tenkkapoo, etten keksi yhtään hyvää asua Halloweenjuhliin, enkä voisi mennä sinne oikein normaaleissakaan vaatteissani... Jotenka pyytäisin teitä, hyvät lukijat vähän avittamaan tässä asiassa! wink Ohjeet tulevat tässä:

  • Suunnittele, ja pue pandasi mahdollisimman ''kauheaan'' asuun.
  • Ota kuva pandastasi. HUOM! Kuvan on oltava otettu profiilista.
  • Avaa kuva jossain kuvankäsittelyohjelmassa, esim: PhotoShopissa, Paintissa,PhotoScapessa, jne.
  • Osallistu laittamalla kommentti tähän tekstiin, ja laita siihen joko kuvasi linkki, tai ilmoita osallistuvasi, ja julkaise kuvasi johonkin blogiitekstiisi. Mutta kerrothan blogitekstin otsikon!Muista osallistua viimeistään 29.10!
Tämä kisa onnistuu, jos osallistujia on ainakin 4. Palkinnoksi on; Ensimmäiseksi tulleelle: Halloween asusuunnittelija nro 1-diplomi, Toiseksi tulleelle; Halloween asusuunnittelija nro 2-diplomi, kolmanneksi tulleelle, Halloween asusuunnittelija nro 3-diplomi.
Kisa alkaa 1...2..3.. Nyt!!!
Jään jännittämään, millaisia asuehdotuksia te keksitte! ;)

Pörröisin tassuin:

















♥Lyndsay♥

perjantai 2. syyskuuta 2011

Ja otsikoksi?

Hey, everybody! :D
Nyt onkin saatu se "pahin" hässäkkä pois, kun kummituksen arvoituksen on jo moni ratkaissut! ;) Otsikkoa en keksinyt, koska en oikein tiedä mitä kaikkea kirjoitan... :roll: Jäikin kertomatta, että Panfuun on tullut uudet asukokonaisuudet! Ja kukapa oli päässyt penkomaan Lilin vaatevarastolle? Maxpa hyvinkin! Hän oli jo ehtinyt huitoa koukkukädellä:

Eiks oleki makeita? ;) Nyt sitten vaan kuteet niskaan, ja merirosvobileitä pitämään! Hiiohoi! :D
Sitten! Panfussa on järjestetty taas uusi kisa! Tällä kertaa siinä haetaan Panfun parasta vaatesuunnitelijaa, ja aiheena on kaikki "rauhaan" liittyvä. Siis suunnitellaan paita, johon kirjaillaan, kaikkea mitä tulee mieleen sanasta rauha... Tai, no, jotenkin noin. Arvatkaapas, miksi aiheena on juuri rauha? No koska 21. syyskuuta, on maailman rauhan päivä! Ja ei siinä kaikki... Ensimmäisenksi ennäättänyt työ pääsee finaaliin, johon osallistuu monen muunkin maan Panfu! :shock: Sitten niistä kaikista jotka ovat pääseet siihen kansainväliseen finaaliin, pätetään voittaja, jonka luomus annetaan sillä viikolla kaikille viikkotehtävän suorittaneille! Nyt ei muuta kuin paperi eteen, kynä käteen, ja suunnittelemaan!
Mutta nyt kumminkin, Ciao!

Pörröisin tassuin:
















                           Lyndsay! ♥

maanantai 20. kesäkuuta 2011

Uusi kisa!

Päivää,pandat!

Nyt se tulee se kisa! (Okei ei siinä ihan niin kauaa kestänyt, mutta tälle viikolle meni...:roll:)
Eli tässä tulee ohjeet ja tietoa kisasta:

                                                 Suunnittele oma asu-
                                              kisa!
Elikkä pitää suunnitella omalle pandalle asu!
Voit joko suunnitella asukokonaisuuden panfussa, omalla pandallesi ostamillasi vaatteilla,(Ethän kuitenkaan matki kuvaston vaatteita!) piirtää sen itse paintilla (Tai tehdä sen jotenkin muuten tietokoneella) tai piirtää sen käsin ja skannata tietokoneelle!Psst! Piirretyt asut voittavat helpommin! :cool:  Ohjeet:
  • Suunnittele/toteuta asusi.
  • Julkaise se omassa blogissasi.
  • Laita kommentti jos osallistut, että tiedän sitten katsoa blogeistanne asut!;) 
            Kolmen pandan asut voittavat ja aikaa on kuun loppuun asti!
            Tässä vielä palkinnot: 1. Palkinto: 300 pk.ta + voittokuponki 2.palkinto: 200 pk.ta + voittokuponki
            3.palkinto: 100.pk.ta + voittokuponki.

Eli siinä oli säännöt ja muuta! Jos tulee kysyttävää, pistäkää vaa kommia! Muuten laittakaapa kommiin jos osallistutte!;)

Pörrötassuin: Lyndsay