Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivat blogit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivat blogit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 7. lokakuuta 2011

Nyt, nyt nyt... :/

Tervestys, kaikki pikku pallerot! :)
Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu,  läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)

Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä :oops: 
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Ja ne bileet alkoivat! & Blogit jotka ovat mielestäni bloggaritittelin arvoisia!

Terwwe, ahkerat bilepandat! ;D
Panfun bileviikon ensimmäinen päivä, ja olen jo täysin fiiliksissä!:mrgreen:
Aamusella, kun kävin katsastamassa Panfun, menin sitten heti kauneus-salonkiin, ja Lilillä oli asiaa!
Lili antoi kaikille lainaksi MAHTAVIA bilekalusteita! Ne täyttivätkin puumajani! Sorde, mul olis kuva, mut kone sekoilee, ni en saa laitettuu sitä... :( No, kävin myös icepartyissa! Sinne piti olla semmonen frakki, jonka Lili tekee! Kisakin on käynnissä! Siisteimmille asuille voit laittaa siistit vaatteet - kirjeen! Sata eniten ääniä saanutta pandaa voittavat Lilin hauskan juhlahatun! Myöhemmin lisää näistä bileistä, ja nyt toiseen aiheeseen, eli:
Tässä on muutama blogi jotka ovat todella hyviä, ja ansaitsisivat kuukauden bloggari- tittelin. HUOM! Blogit ovat saattaneet sen jo joskus saada, mutta kerron että ne ovat mielestäni tosi hyviä! Muistakaa, että kaikki blogit ovat todella hyviä, ja että tässä on vain muutama paras blogi:

Tillervon panfublogi!
Tille on todella taitava piirtäjä, ja osaa tehdä kaikenmoista blogiinsa!
Hänen bloginsa on hauska, ja siinä riittää tutkittavaa kauaksi aikaa!

Andromedan panfublogi!
Medan blogi on todella kiva, ja sitä on mukava lukea!
Hän keksii blogiinsa postauksia, jotka ovat aivan ylivertaisia!

Musin panfublogi!
Musi on ihana ja muutenkin kiva panda, joten hänen bloginsakin
on ihana! Hänen kirjoituksensa ovat aina todella kiinnostavia, ja mielikuvituksellisia!

Panda pomo11 panfublogi ( Panda Pomo11 se täällä!)
Ei vaan voi muuta sanoa, että todella viihdyttävä blogi!
Tarinat ovat hauskoja! Kuuluu ilman muuta parhainpiin blogeihin!

Punnin panfublogi!
Punni on tosi hyvä bloggari, ja ilman muuta kekseliäs!
Hän tekee hauskoja postauksia, joita on todella miellyttävä lukea!

Siinä oli viisi mielestäni parhaimpia blogeja! Niin kuin jo sanoin, kaikki blogit ovat kivoja, mutta nyt valitsin näin.
Joskus taas kuukauden päästä laitan uudet hyvät blogit tänne, mutta siihen on vielä aikaa...
Siinä taitaakin olla kaikki tältä erää!

Pörröisin tassuin: Lyndsay