Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste jännää. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste jännää. Näytä kaikki tekstit

perjantai 2. joulukuuta 2011

Joulukuu! JIPII!

Moikkulis koikkulis, pandaset! :)
Nyt on sitten joulukuu, parin viikon päästä on jo joulu! :))) Panfuunkin tulee varmaan pian jo lunta... Myös Panfun joulukalenteri on auki... Eilen sieltä sai poronojatuolin, ja tänään... ENKELIASUN! :D
Mun kulttis on nyt sitte loppu... :((( No, onneksi mulla on paljon majakalusteita, joita voi käyttää vaikka olisi tavis. Ja vaatteitakin on muutamia! :) Varmaan kohta tulee mun blogiin muutamia, hmm... Uudistuksia, ulkoasuun nähden! No se nähdään sitten! ;) Tässä olikin kaikki tätä erää!

Lumisin tassuin: Lyndsay ♥
PS. Joa, mä voin tehä sulle sen sun kuvas. MUTTA! Mun kulttis loppu, ni yritän mun vanhoista kuvista taiteilla jonkun kuvan sulle... :)