Päivää, pandaset!
Kuten varmaan jo huomasittekin, mulla on uus yläkuva! :) Hihii! :P Väsäsin sen just äsken, ja oon aika tyytyväinen siihen... No, kertokaas tekin mielipiteenne! ;) Kuvista puheen ollen, Joa, sun kuvas on vihdoin valmis. Mä mietin pitkään, miten mä teoteuttaisin sen, ja lopulta päädyin tähän. Se ei oo kummonen, ku multa loppu kulttis viikko sitte... :( No tässä se on, Joa. Sano jos haluut jonku toisenlaisen, ni yritän värkätä jotai:
Oisin tehny siit vähän erilaisen, jos mun kulttis ei ois loppunu... Noh, toivottavasti se kelpaa... Muuten! Kamarian nenää on kuulemma kutittanu, ja se merkitsee sitä, että panfuun tulee lunta!!!!!! Jihuu! Sitten päästään varmaan jo heittelemään lumipalloja, niin kuin viime talvena... ;) Muistatte varmaan. Joulukalenterista tupsahti tänään kiva joulutausta... Vielä kun tulis tonttulakki niin ois aika makeeta... Mut hei! Kyllähän me joskus jonkunlaiset tonttulakit ollaa saatu... Kattokaapas:
Siinä on tullu vaan joulupukin muut vermeet myös mukaan... :D Siinä muuten näkyy se uus joulutaustakin...
Ensi viikolla on jouluaatto... Mutta musta ei oikein tunnu ees siltä et se on jo niin lähellä... :O Noo, mut olkaas kilttejä panzkuset! Ei banneja joulun alla, tai ei tuu myöskään lahjoja! :D
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuvia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuvia. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 18. joulukuuta 2011
maanantai 11. heinäkuuta 2011
Elluran synttärijuhlat!
Heipä hei, bilepandat! :D
Kuten varmasti tiedätte, Ellan synttärit on tänään! Niin kuin aamulla jo kerroin, Ella sanoi tulevansa Panfuun. Niinpä hän sitten tulikin Maxin kanssa, ja meillä oli hauskaa! Olimme ensin majassa, ja sitten sirryimme Paul the Kidin huoneeseen. Ella oli ostanut kaikkien meidän lempijuomiamme, ja herkkkuja tietty! Sain muuten yllätyksen selville! Se on se nalle, ja se rupeaa vilkuttelemaan :) Tässä kuvia Ellan syndejuhlista:
Sielä oli kyllä kaikilla ilo ylimmillään! Ellura, Maxura... Ja kaikki olivat hymyssä suin! Niinhän se synttäreillä on tapana olla... xP
Hola !!!
Kuten varmasti tiedätte, Ellan synttärit on tänään! Niin kuin aamulla jo kerroin, Ella sanoi tulevansa Panfuun. Niinpä hän sitten tulikin Maxin kanssa, ja meillä oli hauskaa! Olimme ensin majassa, ja sitten sirryimme Paul the Kidin huoneeseen. Ella oli ostanut kaikkien meidän lempijuomiamme, ja herkkkuja tietty! Sain muuten yllätyksen selville! Se on se nalle, ja se rupeaa vilkuttelemaan :) Tässä kuvia Ellan syndejuhlista:
| Meijän pikku tanssituokio! xD |
| Yksi.. Kaksi.. kolme... ilotulitukseen! |
| Biletystä Paul the Kidin huoneessa! ;) |
Hola !!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


