Myöhäistä iltaa, pandat!
Uusi vuosi kolkuttaa jo ovella, ja ulkona paukkuvat raketit! :) Vuosihan vaihtuu tässä alle tunnin sisällä. :D
Panfun uudenvuoden pirskeitäkin on vietetty. Tasokonekin toimi tänään, ja kipusin jo tasolle 53. Vielä seitsemän tasoo, ni on Panfun tasot läpästy. :) Mut hyvää uuttavuotta teille kaikille lukijoille, vierailijoille, ja muillekkin pandoille, jotka tämän sattuvat lukemaan! :)))
Hyvää uuttavuotta!
♥:lla Lyndsay
Näkyillään taas ensi vuonna! :)
P.s. Tonne sivuihin ilmestyy jossain vaiheessa se uus sivu! Tsekatkaapas se siitten! ;)
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kivaa. Näytä kaikki tekstit
lauantai 31. joulukuuta 2011
Vuoden viimeinen
Tunnisteet:
juhlat,
kivaa,
panfu,
tasokone,
uusi vuosi
tiistai 27. joulukuuta 2011
Joululahjoja & Uusivuosi
Myöhäisää iltaa, pandat!
Kello on jo yli ysin, ja silti oon vielä postailemassa! :O Onneks on loma! ♥ :) Mut vietittekö hyvän joulun? Saitteko paljon lahjoja? Mä sain ainakin semmosii lahjoi, mitä en tiennyt saavani. :))) Sain siis oman kameran ja sähköpianon! Mun ilme oli niitä paketteja avatessa tämmönen: O O
o
Ja sit sain paljon muutakin! Mutta asiasta toiseen... Joulu vilahti ohi, mutta uusi juhlapäivä kolkuttaa jo ovella. Nimittäin uusivuosi. Mutta siitä lisaa huomenna! Muuten! Värkkäilen uutta sivua, Panfu 2011. Siellä on sitten vähän tietoa kuluneesta vuodesta... Mutta saatte tutkiskella sitä itse! ;) Se (pitäisi ainakin!) ilmestyy tonne sivupalkkiin Tammikuun aikana! :)
Huomenna lisää!
Måikka! :D
Kello on jo yli ysin, ja silti oon vielä postailemassa! :O Onneks on loma! ♥ :) Mut vietittekö hyvän joulun? Saitteko paljon lahjoja? Mä sain ainakin semmosii lahjoi, mitä en tiennyt saavani. :))) Sain siis oman kameran ja sähköpianon! Mun ilme oli niitä paketteja avatessa tämmönen: O O
o
Ja sit sain paljon muutakin! Mutta asiasta toiseen... Joulu vilahti ohi, mutta uusi juhlapäivä kolkuttaa jo ovella. Nimittäin uusivuosi. Mutta siitä lisaa huomenna! Muuten! Värkkäilen uutta sivua, Panfu 2011. Siellä on sitten vähän tietoa kuluneesta vuodesta... Mutta saatte tutkiskella sitä itse! ;) Se (pitäisi ainakin!) ilmestyy tonne sivupalkkiin Tammikuun aikana! :)
Huomenna lisää!
Måikka! :D
lauantai 24. joulukuuta 2011
We wish you a merry Christmast...
Jouluista aamua, pandaset! Tai pikemminkin Jouluaamua! :D
No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! ♥ Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!
No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! ♥ Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!
Klikatkaapa suuremmaksi, jos ei näy! Moikka!
sunnuntai 18. joulukuuta 2011
Uusia kuvia + päivän kalenteriyllätys
Päivää, pandaset!
Kuten varmaan jo huomasittekin, mulla on uus yläkuva! :) Hihii! :P Väsäsin sen just äsken, ja oon aika tyytyväinen siihen... No, kertokaas tekin mielipiteenne! ;) Kuvista puheen ollen, Joa, sun kuvas on vihdoin valmis. Mä mietin pitkään, miten mä teoteuttaisin sen, ja lopulta päädyin tähän. Se ei oo kummonen, ku multa loppu kulttis viikko sitte... :( No tässä se on, Joa. Sano jos haluut jonku toisenlaisen, ni yritän värkätä jotai:
Oisin tehny siit vähän erilaisen, jos mun kulttis ei ois loppunu... Noh, toivottavasti se kelpaa... Muuten! Kamarian nenää on kuulemma kutittanu, ja se merkitsee sitä, että panfuun tulee lunta!!!!!! Jihuu! Sitten päästään varmaan jo heittelemään lumipalloja, niin kuin viime talvena... ;) Muistatte varmaan. Joulukalenterista tupsahti tänään kiva joulutausta... Vielä kun tulis tonttulakki niin ois aika makeeta... Mut hei! Kyllähän me joskus jonkunlaiset tonttulakit ollaa saatu... Kattokaapas:
Siinä on tullu vaan joulupukin muut vermeet myös mukaan... :D Siinä muuten näkyy se uus joulutaustakin...
Ensi viikolla on jouluaatto... Mutta musta ei oikein tunnu ees siltä et se on jo niin lähellä... :O Noo, mut olkaas kilttejä panzkuset! Ei banneja joulun alla, tai ei tuu myöskään lahjoja! :D
Kuten varmaan jo huomasittekin, mulla on uus yläkuva! :) Hihii! :P Väsäsin sen just äsken, ja oon aika tyytyväinen siihen... No, kertokaas tekin mielipiteenne! ;) Kuvista puheen ollen, Joa, sun kuvas on vihdoin valmis. Mä mietin pitkään, miten mä teoteuttaisin sen, ja lopulta päädyin tähän. Se ei oo kummonen, ku multa loppu kulttis viikko sitte... :( No tässä se on, Joa. Sano jos haluut jonku toisenlaisen, ni yritän värkätä jotai:
Oisin tehny siit vähän erilaisen, jos mun kulttis ei ois loppunu... Noh, toivottavasti se kelpaa... Muuten! Kamarian nenää on kuulemma kutittanu, ja se merkitsee sitä, että panfuun tulee lunta!!!!!! Jihuu! Sitten päästään varmaan jo heittelemään lumipalloja, niin kuin viime talvena... ;) Muistatte varmaan. Joulukalenterista tupsahti tänään kiva joulutausta... Vielä kun tulis tonttulakki niin ois aika makeeta... Mut hei! Kyllähän me joskus jonkunlaiset tonttulakit ollaa saatu... Kattokaapas:
Siinä on tullu vaan joulupukin muut vermeet myös mukaan... :D Siinä muuten näkyy se uus joulutaustakin...
Ensi viikolla on jouluaatto... Mutta musta ei oikein tunnu ees siltä et se on jo niin lähellä... :O Noo, mut olkaas kilttejä panzkuset! Ei banneja joulun alla, tai ei tuu myöskään lahjoja! :D
perjantai 2. joulukuuta 2011
Joulukuu! JIPII!
Moikkulis koikkulis, pandaset! :)
Nyt on sitten joulukuu, parin viikon päästä on jo joulu! :))) Panfuunkin tulee varmaan pian jo lunta... Myös Panfun joulukalenteri on auki... Eilen sieltä sai poronojatuolin, ja tänään... ENKELIASUN! :D
Mun kulttis on nyt sitte loppu... :((( No, onneksi mulla on paljon majakalusteita, joita voi käyttää vaikka olisi tavis. Ja vaatteitakin on muutamia! :) Varmaan kohta tulee mun blogiin muutamia, hmm... Uudistuksia, ulkoasuun nähden! No se nähdään sitten! ;) Tässä olikin kaikki tätä erää!
Lumisin tassuin: Lyndsay ♥
PS. Joa, mä voin tehä sulle sen sun kuvas. MUTTA! Mun kulttis loppu, ni yritän mun vanhoista kuvista taiteilla jonkun kuvan sulle... :)
Nyt on sitten joulukuu, parin viikon päästä on jo joulu! :))) Panfuunkin tulee varmaan pian jo lunta... Myös Panfun joulukalenteri on auki... Eilen sieltä sai poronojatuolin, ja tänään... ENKELIASUN! :D
Mun kulttis on nyt sitte loppu... :((( No, onneksi mulla on paljon majakalusteita, joita voi käyttää vaikka olisi tavis. Ja vaatteitakin on muutamia! :) Varmaan kohta tulee mun blogiin muutamia, hmm... Uudistuksia, ulkoasuun nähden! No se nähdään sitten! ;) Tässä olikin kaikki tätä erää!
Lumisin tassuin: Lyndsay ♥
PS. Joa, mä voin tehä sulle sen sun kuvas. MUTTA! Mun kulttis loppu, ni yritän mun vanhoista kuvista taiteilla jonkun kuvan sulle... :)
perjantai 23. syyskuuta 2011
Puutarhahommissa + Maxin löytö
Aamua, pikku pambunnakertajat! :)
Ollaan taas päästy uuden viikkotehtävän pariin. Eloise on antanut meille tehtäväksi kastellla joka päivä rauhanpuuta. Hehe! Se tässä on hauskaa, että meillä Panfussa on sellanen erikoinen tapa, että kasvit kastellaan vesi-ilmapalloilla! :D Jaa'a? Mitenköhän muuten ne kasteltais? No tein niin omassa majassanikin:
Vietin sitten aamuni menemällä auttelemaan Eloisea rauhanpuun kanssa, taisin käydä myös katsomassa yllätys- ja tasokoneen. Luulen että piakkoin rauhanpuun saa jo majaan kukoistamaan! ;)
Ja lopuksi... Max oli siis ruvennut tutkimaan sitä limaa, ja sieltä paljastui vanha valokuva! :O Oho! se oli kyllä aika kummallista! Ja niiinkuin Ella jo totesi se todellakin taitaa olla otettu aika kauan sitten... Mutta mistäpä tietäisi... Se varmasti selviää piakkoin.

Limahirviö! :P Toivottavasti Ella ja Max saavat selkoa. Jää odottamaan innolla! :)
Pörröisin tassuin:
'
♥ Lyndsay ♥
P.s Mun blogilla on jo 20 lukijaa! Kiitos kaikille lukijoilleni! :))))
Tunnisteet:
hauskaa,
kivaa,
maxin puuhailut,
puuhailua
lauantai 17. syyskuuta 2011
Jihuu- Me lennetään! :D
Aurinkoista aamupäivää, pandat! :D
Sporty on pannut oikein parastaan! Ne festarit on huippukivat- ja niissä pääsee liikkumaan oikein että hiki valuu! :) Tulin juuri viidakosta, ja hikihän pilvien päällä pomppiessa tuli. Heh! Tänääänhän on sitten vuorossa... PILVIHYPPELY! Jippijaijei! Sehän vasta hauskaa on - ja tuli taas kultaa! :)))

Ja muuten, mulle kävvi hassu juttu... No tiedättehän että panfun tasoista saa niitä poliisiasuja ja niitä jos on kultapaketti... No mulla ei vielä silloin ollut kulttista, kun pääsin ne tasot. Niin tänään.... Vaihdoin normaalisti vaatteita, kun huomasin, että minulla on kaikki ne vaatteet! Poliisiasu, rosvoasu, rullaluistimet, laskuvarjo... Ja sain myös kultaisen bollyn! :O Kummallista - mutta kivaa! :D Sisustin muuten puumajani uuteen uskoon - lämminhenkisesti, syksyyn varautuen:
Katselin puumajani ikkunasta, kuinka pandat hyppivät pilvien päällä, ylös korkeuksiin! :) No nyt on aika sanoa heipat!
Pörröisin tassuin:
Sporty on pannut oikein parastaan! Ne festarit on huippukivat- ja niissä pääsee liikkumaan oikein että hiki valuu! :) Tulin juuri viidakosta, ja hikihän pilvien päällä pomppiessa tuli. Heh! Tänääänhän on sitten vuorossa... PILVIHYPPELY! Jippijaijei! Sehän vasta hauskaa on - ja tuli taas kultaa! :)))

Ja muuten, mulle kävvi hassu juttu... No tiedättehän että panfun tasoista saa niitä poliisiasuja ja niitä jos on kultapaketti... No mulla ei vielä silloin ollut kulttista, kun pääsin ne tasot. Niin tänään.... Vaihdoin normaalisti vaatteita, kun huomasin, että minulla on kaikki ne vaatteet! Poliisiasu, rosvoasu, rullaluistimet, laskuvarjo... Ja sain myös kultaisen bollyn! :O Kummallista - mutta kivaa! :D Sisustin muuten puumajani uuteen uskoon - lämminhenkisesti, syksyyn varautuen:
Katselin puumajani ikkunasta, kuinka pandat hyppivät pilvien päällä, ylös korkeuksiin! :) No nyt on aika sanoa heipat!
Pörröisin tassuin:
Lyndsay ♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











