Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

lauantai 17. joulukuuta 2011

Joulu on taas...Joulu on taas... :)

Iltaa, pandat!
Mun päivä on alkanut taas tosi kivasti... :'(  Mä oon nimittäin kipeä, ja päätä on särkeny vimmatusti... :(((
Hyvä että jaksoin edes raahautua postaamaan, ja Panfu on TAAS jääny penkin alle. Oon vaan lojunu sängyssä, ku kaikki muut on tehny kaikkea kivaa... :'( En jaksais ees kirjottaa, varautukaa siihen, että tää postaus on hivenen lyhyt. MUTTA! Nyt Panfuasioihin! Joulukalenterista tupsahti jouluinen tarina, Tulitikkutyttö.Että mä rakastan joulusii tarinoita! ♥ Mutta toi tarina oli aika haikee... Yllärikoneesta tupsahti söpö pipo... Mä lopetan nyt tähän, ku en jaksa enää... >:(((

Talvisin tassuin;
Lyndsay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!