Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ajankohtaista. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ajankohtaista. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Maailman väestöpäivä!

Terveppäs terve pandat!
Mites teillä on mennyt? Toivottavsti, sillä minulla on mennyt aivan loistavasti! Woobyni ja minä emme ole enää riidoissa, ja piankos hekin jo tänne kirjoittelevat! No niin, aika siirtyä aiheeseen eli:
"Iltaa täältä Lyndsayn panfu blogin uutisista!" :D
Maailman väestöpäivä (panfussa se on viikko) alkoi! Maailmassa on aika paljon ihmisiä... Jopa 6.93 miljardia! o.O Siinä on ihmistä kerrakseen... Juuri tämän suuren ihmismäärän takia, meidän kaikkien on  tämän aikasta suurehkon ihmismäärän takia pidettävä huolta tästä meidän kotiplaneetastamme! Ihmisten on ajateltava tekojaan ja niien seurauksia!  Olettekos kuulleet, että tästä päivästä lähtien, jossain panfun paikassa tapa htuu joku outo, hassu, tai jokin muu kummallinen asia. Tänään se tapahtuu kirjastossa!
 Tässä vielä pari kynnelle kykenevää asiaa: Katsokaas pandaseni, Ella varmaankin käväisee (Käväisi) panfussa, ja hän pyysi blogissa että pandat joilla olisi "peruskyssäri" kysyttävänä katsoisivat ohjeet täältä, josta ne olisi helpompi katsaista. (Kaikkien kannalta, sekä Ellan että meidän.) ;) Ai niin! Se yllätys! Se jäi sitten kertomatta! Parempi myöhäään, kuin ei milloinkaan! Sanotaan... Tässä vähän kuvaa : Ihan paikan päältä!
Hm? Mä en tarkalleen tiedä, mikä se yllätys oli, mutta tuota hymiötä alkoitulla automaattisesti, heti kun sisään astui...
Sitten kävikin näin: en löydä itseäni tuosta kuvasta... Otin kuvan niin äkkiä, että en ehtinyt miettiä, missä olisin itse... Hyvä minä!
Siinä varmastikkin oli kaikki... Jos jotain jäi kertomatta, kerrotaan se sitten myöhemmin!:)
" Hyvää illanjatkoa täältä Lyndsayn panfublogista!"


Pörröisin tassuin: Lyndsay

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Viikon kuva!

Tere, pikku pandakarhuset!
Nyt julkaistaan tämän viikon kuva!
Ja se on......

Kuvateksti: Aihe: Ryhmähenki! ;)
Tässä kuvassa on ryhmä pandoja! Heillä on hyvä ryhmähenki.
Toivottavasti kaikillla pandoilla on hyvä ryhmähenki!

Siinä olikin viikon kuva! Anteeksi ihan kamalasti, kun en ole kirjoitelllut, ja tästäkin tuli tämmöinen minipostaus... :((( Kaikkea pitäisi ehtiä tekemään, ja muutenkin minulla on ollut hirveästi menoja.
Huoh! Blogin pitäminen on joskus hyvinn raskasta... Ja vielä sekin, kun panfussa ei tapahdu kauheasti mitään. (Eli siellä ei ole minkäänlaista viikkotehtävää josta raportoida tänne blogiin...) Äsh! En halua hukuttaa teitä valitteluihini. Panfussa on nyt ajankohtaista ne uudet tasot... Hmm.. Pääsenköhän minäkin jossain välissä niiitä koklaamaan? ;) Sinä aikana kun panfussa ei ole käynnissä mitään erityistä, voisin tehdä muuutamia erikoispostausksia olokosta! No, siihen palaamme seuraavassa postauksessa!

Pörröisin tassuin: Lyndsay

perjantai 10. kesäkuuta 2011

Ajankohtaista blogissani!

Terve terve ahkerat lukijapandat!
Varoitus!: Tämä postaus on pitkä, eli jos jaksat lukea lue, mutta tässä postauksessa on vain pari kuvaa ja paljon tekstiä!!!
Hehe! Nää pitkät postaukset on harvassa, joten jos lukijani eivät niihin ole tottuneet varmuuden vuoksi laitoin tuon varoituksen! :D :D xD Mutta  nyt asiaan: (Okei... olette oikeassa,  ei sitä tarvita..)
Tässä aloin kirjoittelee näistä blogini ajankohtaisista asioista... Tuo helle ulkona ei pahemmin houkuta joten päätin sitten kirjoitella tänne blogiin. Huom! Yllätyskone toimii tänään! Sieltä saa kas... Enpäs kerrokkaa niin jännitys säilyy niillä jotka eivat siellä vielä ole käyneet. Mun pitäis jossain vaiheessa saada toi matkaopas-sivu valmiiksi. Huh! Siinä on niin kova työ että kun ajattelenkin sitä ulee hiki! No joskus se on sitten pakko valmiiksi saada... Ja pitäisi vielä päivittäin tarkistaa tasokone ja yllätyskone... Ai niin! Ja sitten se viikon tehtävä... Siitä puheen ollen, Pingoon perhe on jo aikasta lähellä meitä. Auttakaa Pingoota pääsemään takaisin perheensä luo! Ja muuten: Pingoon perhe ei ollutkaan matkalla Karibianmerille lomamatkan takia, vaan jonkin tehtävän takia... Lukekaa lisää Panfun blogista. Asiasta toiseen. Tuleekos teille joskus sellanen olo, että ei vaan jaksais huolehtii lemmikeist ja ois aina muuta puuhaa? Pakko tunnustaa että mulle tulee joskus sellanen olo... Siihen  menee aika kauan jos on monta lemmikkii ja niillä on ne palkit aikasta alhaalla...  
*Lyö käden otsaan* Äääääh.. Munhan piti kirjottaa blogini ajankohtaisista asoista, mutta jäinkin sitten (taas) lörpöttämään kaikkea muuta. xD Tästä alkaa jo muodostua tapa! Osa on jo varmaankin huomannut kuvagallerian täällä blogissani. Sinne (Yritän ainakin) laittaa kuvia panfun tapahtumista ja muista panfuun liittyvistä asoista. No siinäpäs oli teille PAALJON mutusteltavaa! ;)) Näkemisiin! P.s. Minua näkee aikasta usein panfussa, jos on kysyttävää, mutta jos en ole panfussa laita vaikka uusimpaan tekstiin kommia!

Pörrötassuin: Lyndsay, joka on kesätunnelmissa!