Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste hauskaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hauskaa. Näytä kaikki tekstit

perjantai 7. lokakuuta 2011

Nyt, nyt nyt... :/

Tervestys, kaikki pikku pallerot! :)
Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu,  läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)

Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä :oops: 
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

perjantai 23. syyskuuta 2011

Puutarhahommissa + Maxin löytö

Aamua, pikku pambunnakertajat! :)
Ollaan taas päästy uuden viikkotehtävän pariin. Eloise on antanut meille tehtäväksi kastellla joka päivä rauhanpuuta. Hehe! Se tässä on hauskaa, että meillä Panfussa on sellanen erikoinen tapa, että kasvit kastellaan vesi-ilmapalloilla! :D Jaa'a? Mitenköhän muuten ne kasteltais? No tein niin omassa majassanikin:

Vietin sitten aamuni menemällä auttelemaan Eloisea rauhanpuun kanssa, taisin käydä myös katsomassa yllätys- ja tasokoneen.

Luulen että piakkoin rauhanpuun saa jo majaan kukoistamaan! ;)
Ja lopuksi... Max oli siis ruvennut tutkimaan sitä limaa, ja sieltä paljastui vanha valokuva! :O Oho! se oli kyllä aika kummallista! Ja niiinkuin Ella jo totesi se todellakin taitaa olla otettu aika kauan sitten... Mutta mistäpä tietäisi... Se varmasti selviää piakkoin.

Limahirviö! :P Toivottavasti Ella ja Max saavat selkoa. Jää odottamaan innolla! :)

Pörröisin tassuin:
'















♥ Lyndsay ♥

P.s Mun blogilla on jo 20 lukijaa! Kiitos kaikille lukijoilleni! :))))