Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pääsiäiskisan voittajat Maskotti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pääsiäiskisan voittajat Maskotti. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Halloweenkisa-asiaa (myöhässä..) :(

Hyvää sunnuntaita, pandat!
Räyh! Multa on taas jäänyt tää blogin kirjoittelu taka-alalle...:( Mut asiaan... En halua mun kaikkia murheita nyt purkaa... ;) Elikkä 2 osallistujaa... Höm...Se ei ihan onnistunut, Mutta kiitos kuitenkin....
Ressu3, ja Tillervolle!
Tässä heidän kuvansa:
Tillervo

Ressu3

















Ja tässä vielä teille kuvani:













Tää kisa ei mennyt oikein niin kuin piti, mutta onneksi saatiin edes kaksi osallistujaa! Kiitos Teille, Tille ja Ressu!
Bye!



Pörröisin tassuin;
















Lyndsay♥

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Pääsiäiskilpailun voittajat ja (Taas) uusi maskotti :)

Pandat,
nyt tulee ne pääsiäiskilpailun voittajat:
Alora, Canidi2, Fei9, Krista2001, Namupanda, Namusiili, Bambu111 ja MINÄ!
Ajatella... Mutta mä voitin siiitä sellasen pääsiäiswoobyn!
Ja sitten kaupungilla eilen illalla Umppa halusi tehdä haastatteluni omaan blogiinsa.
Siellä se nyt sitten on... Mutta se siitä. Nimittäin tulee uusi maskotti!
Se on se wooby jonka voitin siinä kisassa. Sen kuvakin on tossa vieressä.
Moi kaikki! No nyt tulee sinun haastattelusi, oletko valmis?  Öö.. Joo!
Mut eka piitääkin kertoa sen nimi... MUN NIMI ON EGGY!!!!!!!!
Okei Eggy, nyt alkaa haastattelu.

Lempinimi? Ei ole.
Lempiruoka? Suklaamuna.
Paras ystävä? Rainbow.
Parasta woobyna olossa? Pandat hellii paljon meitä!
Lempiväri? Liila

Kiitos haastattelusta! Ei kestä.¨
Ja muuten onnea kaikille voittajille siinä kisassa. Ja jos et tällä kertaa voittanut, kannattaa vielä osallistua kilpailuihin ja joskus voikin olla onnea matkassa...
P.s. Uusi tarinasivu on tullut käykääpä katsomassa! Siellä on tarina jonka jatkok tulee myöhemmin..

Pörrötassuin: Lyn ja Eggy