Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste maxin puuhailut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste maxin puuhailut. Näytä kaikki tekstit

perjantai 23. syyskuuta 2011

Puutarhahommissa + Maxin löytö

Aamua, pikku pambunnakertajat! :)
Ollaan taas päästy uuden viikkotehtävän pariin. Eloise on antanut meille tehtäväksi kastellla joka päivä rauhanpuuta. Hehe! Se tässä on hauskaa, että meillä Panfussa on sellanen erikoinen tapa, että kasvit kastellaan vesi-ilmapalloilla! :D Jaa'a? Mitenköhän muuten ne kasteltais? No tein niin omassa majassanikin:

Vietin sitten aamuni menemällä auttelemaan Eloisea rauhanpuun kanssa, taisin käydä myös katsomassa yllätys- ja tasokoneen.

Luulen että piakkoin rauhanpuun saa jo majaan kukoistamaan! ;)
Ja lopuksi... Max oli siis ruvennut tutkimaan sitä limaa, ja sieltä paljastui vanha valokuva! :O Oho! se oli kyllä aika kummallista! Ja niiinkuin Ella jo totesi se todellakin taitaa olla otettu aika kauan sitten... Mutta mistäpä tietäisi... Se varmasti selviää piakkoin.

Limahirviö! :P Toivottavasti Ella ja Max saavat selkoa. Jää odottamaan innolla! :)

Pörröisin tassuin:
'















♥ Lyndsay ♥

P.s Mun blogilla on jo 20 lukijaa! Kiitos kaikille lukijoilleni! :))))

perjantai 2. syyskuuta 2011

Ja otsikoksi?

Hey, everybody! :D
Nyt onkin saatu se "pahin" hässäkkä pois, kun kummituksen arvoituksen on jo moni ratkaissut! ;) Otsikkoa en keksinyt, koska en oikein tiedä mitä kaikkea kirjoitan... :roll: Jäikin kertomatta, että Panfuun on tullut uudet asukokonaisuudet! Ja kukapa oli päässyt penkomaan Lilin vaatevarastolle? Maxpa hyvinkin! Hän oli jo ehtinyt huitoa koukkukädellä:

Eiks oleki makeita? ;) Nyt sitten vaan kuteet niskaan, ja merirosvobileitä pitämään! Hiiohoi! :D
Sitten! Panfussa on järjestetty taas uusi kisa! Tällä kertaa siinä haetaan Panfun parasta vaatesuunnitelijaa, ja aiheena on kaikki "rauhaan" liittyvä. Siis suunnitellaan paita, johon kirjaillaan, kaikkea mitä tulee mieleen sanasta rauha... Tai, no, jotenkin noin. Arvatkaapas, miksi aiheena on juuri rauha? No koska 21. syyskuuta, on maailman rauhan päivä! Ja ei siinä kaikki... Ensimmäisenksi ennäättänyt työ pääsee finaaliin, johon osallistuu monen muunkin maan Panfu! :shock: Sitten niistä kaikista jotka ovat pääseet siihen kansainväliseen finaaliin, pätetään voittaja, jonka luomus annetaan sillä viikolla kaikille viikkotehtävän suorittaneille! Nyt ei muuta kuin paperi eteen, kynä käteen, ja suunnittelemaan!
Mutta nyt kumminkin, Ciao!

Pörröisin tassuin:
















                           Lyndsay! ♥