Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kiitoskuva lukijoille. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kiitoskuva lukijoille. Näytä kaikki tekstit

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Roskia, roskia, roskia... :(

Terve, pandat!
Kuten jo otsikosta voitte päätellä, panfuun on rantautunut lisää, ja taas lisää roskia. Mitä se Evron oikein ajattelee???:???: Jos Panfu hautautuu roskiin, niin eikös Kitkeriökin ole osa Panfua? Nii-in! Kannattaisikohan Evroninkin ajatella vähän mihin ryhtyy... :eek: No, onneksi kaikki pandat ovat jo alkaneet toimimaan! Roskia on kerätty, ja lajiteltu! :D Mutta... Jos näin jatkuu pian mitään ei ole enää tehtävissä! Jos Evron alkaa saastuttamaan vielä ahkerammin... Emme enää ehdi kerätä ja lajitella kaikkea...:eek: No, yritämme ainakin niin kauan kuin pystymme, eikö niin? ;) Eli kaikki roskia lajittelemaan!
Blogillani on jo kymmenen lukijaa! Iiiiiiso kiitos kaikille jotka ovat littyneet lukijakseni!
Siinä taisikin olla kaikki... No näkemiin! ;)