Wiihii, pandamurut!
Ei oo totta! Mä oon taas unohtanut postailla... Vaikka kaikkea jännittävää on tapahtunut Panfussa...! :( Sen vertaa kyllä olin mukana Iglun rakentelussa, ja tänään kerittiin lampaita... Se lammas ei oikein sulautunut, joten joutui vetäsemaan lambipuvun niskaan, ja sitten vasta pääsi keritsemään... :O
Joulua ootellessa menee sitten taas muutama viikko... Ja kuulemma Manny järjestää linnanpihalle joulukuusen. Yks juttu mua kyllä tässä vuodenvaihteessa harmittaa.... Nimittäin mun kulttis loppuu just uudenvuodenaattona... :( Se saattaa vaikuttaa jotenkin muutamien lemmikeideni hyvinvointiin, mutta ei voi mitään...
APUA! En keksi mitään kirjoitettavaa, joten sanon moikka!
Pörröisin tassuin:
Lyndsay ♥
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta panfussa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta panfussa. Näytä kaikki tekstit
perjantai 25. marraskuuta 2011
Iglu + Nyt keritään lampaita
tiistai 9. elokuuta 2011
Neljät Bileet & Uutisia!
Heloyy, kaikki pikku bambunnakertajat!
Hihiii! Olen nyt TOOOSI hyvällä tuulella! Katsokaas, Panfun uutiskirje on taas saapunut! Ja arvatkaasmitäs siinä sanottiin???
Siinä sanottiin, että tämän viikon aikana järjestetäään neljät eri bileet, aina eri paikoissa! Jihuuu! Sitten siinä kerottiin.... ...Yksisarvista! Joo, niitä ne oli!
Horsey järjestää kuulemma ratsastustunteja, joiden avulla voi saada Yksisarvisen luottamuksen! Ihunaa! Hei muuten! Kävin muuten jo tämän päivän! Bileissä - pikaisesti kylläkin! No katsokaapas:

Siellä soi rento Reggae - musiikki! Yoyo onkin pannut parastaan! Hän jopa lupasi tulla levyjä pyörittelemään jokaiseen bilepaikkaan!

Asiasta toiseen eli:
Hihiii! Olen nyt TOOOSI hyvällä tuulella! Katsokaas, Panfun uutiskirje on taas saapunut! Ja arvatkaasmitäs siinä sanottiin???
Siellä soi rento Reggae - musiikki! Yoyo onkin pannut parastaan! Hän jopa lupasi tulla levyjä pyörittelemään jokaiseen bilepaikkaan!
Asiasta toiseen eli:
Ella ja Max sitten tänään lähtevä/lähtivät Japaniin, Robyn luo! Siinä on se ikävä puoli, että Meidän tulee ikävä Ellaa ja Maxia, ja heidän taas meitä...
No, Näemmehän me taas sen jälkeen kun he ovat tulleet matkaltaan! MItä enemmän ikävä,- sitä kivempaa on jälleennäkeminen! 
No minun on aika mennä vähän kartoitttamaaan Päivän-Panfua vähän enemmän! No näkemisiin!
Pörröisin tassuin:
P.s Kuinkkakohan monta tähän postaukseen tuli tätä hymiötä???
Heh! Aika paljon!

Oottakaas, lasketaan ne! 15!!!!!! o.O Aika... tuota..paljon! No ainakin olin tänään hyvälllä tuulella, jos siihen puoleen käännytään! 
torstai 28. heinäkuuta 2011
Päivän visailu & Reissulle (taas)
Heipsukka!
Hih! Oscarin visassa sain taas tänäänkin täydet pisteet!!! Jihaa! Mulla on jo kuus pistettä, ja sitte ku mulla on kymmenen saan proonssisen hiirulaisen! Siis tuota hiirimerkin! Kaikki kymmenen pistettä omistavat saavat!
Tästä tulee pikapostaus, koska lähden (taas) reissuun, kahdelle mökille ja vielä laivalla Viroon! En siis ehdi päivitellä, mutta kun kolulut alkaa, niin varmasti ehdin taas postailla viikonloppuisin! Lahjakone toimii tänään ja sieltä saa niihin kalusteisiin liittyvän profiilitaustan! Peitin sen sitä varalta, että kaikki eivät halua sitä tietää... Ni tämä oli tämmöinen minimini postaus, anteeksi kovasti, mutta tässä vähän reissun päällä ollaan miltei koko ajan, niin päivitttelen blogia kun ehdin!
Moikka!
Pörröisin tassuin: Lyndsay ♥
P.s Uudet vaatteetkin on Lilikin saanut jo ommeltua kannattaa katsaista! ;)
Hih! Oscarin visassa sain taas tänäänkin täydet pisteet!!! Jihaa! Mulla on jo kuus pistettä, ja sitte ku mulla on kymmenen saan proonssisen hiirulaisen! Siis tuota hiirimerkin! Kaikki kymmenen pistettä omistavat saavat!
Tästä tulee pikapostaus, koska lähden (taas) reissuun, kahdelle mökille ja vielä laivalla Viroon! En siis ehdi päivitellä, mutta kun kolulut alkaa, niin varmasti ehdin taas postailla viikonloppuisin! Lahjakone toimii tänään ja sieltä saa niihin kalusteisiin liittyvän profiilitaustan! Peitin sen sitä varalta, että kaikki eivät halua sitä tietää... Ni tämä oli tämmöinen minimini postaus, anteeksi kovasti, mutta tässä vähän reissun päällä ollaan miltei koko ajan, niin päivitttelen blogia kun ehdin!
Moikka!
Pörröisin tassuin: Lyndsay ♥
P.s Uudet vaatteetkin on Lilikin saanut jo ommeltua kannattaa katsaista! ;)
lauantai 9. heinäkuuta 2011
Asiaa, asiaa, ja vielä kerran asiaa!
Iltaa pikku pörröpäät!♥
Aloitetaan... vaikka päivän ylläristä! Elikkä tämä yllätys tapahtuu tänää Proffan labrassa! Bookwormin tuntien, se ei ollut mikä tahansa yllätys vaan....
....Roboyllätys!
Hehe! Proffa kyllä panee parastaan...
Ai niin! Tänään on myös tasopäivä!!!
Uusia tasoja pääseekin havittelemaan... Panfuun on tullut myös sellainen kiva jutska, että voi lähettää tarroja! Saadut tarrat menee meijän omiin tarraalbumeihin!
Tässä pari kuvaa aiheesta:
Sitten voisinkin kirjoitella jatkoa siihen tarinaan: "Onko raha tärkempää kuin ystävät?" (Jos et ole lukaissut ekaa osaa, lue se ensin halutessasi tästä.) Aloitetaanpa:
Toinen osa:
Lapset pohtivat koko yön, miten he saisivat Smithin isän pään käännettyä. He olivat nimittäin muuttamassa ihan toiselle puolelle Panfua! "Minulla on idea!" Candy huudahti viimein. "Kerro ihmeessä!" Smith ja Cindy pyysivät. "Meidän pitää saada isällesi täältä niin huvä työ, ettei teidän tarvitsisi muuttaa." Candy sanoi. "Hmm.. Hyvä idea!" Smith sanoi. "Mutta... mistä me hankimme isälle työn, ja isä kertoi että muuttaisemme jo ensi viikolla." Smith huolestui. "Meidän on parasta sitten panna toimeksi!" Cindy sanoi. "Niin, mutta tehdään se huomenna, minua väsyttää..." Candy sanoi haukotellen. "No, nähdään huomenna, torin laidalla." Smith huikkasi ja sitten he lähtivät. Samaan aikaan Smithin isä ja hänen hovimestarinsa juttelivat: "Minusta tuntuu, ettei Smith haluaisi muuttaa..." Smithin isä sanoi. "Herra on varmasti oikeassa..." Hovimestari, Ernesto sanoi. " Oletko jutellut poikani kanssa???" Smithin isä kysyi, kääntyen samalla Ernestoon päin. "Kyllä, herra. - hän sanoi, että kunpa osaisit auttaa minua, koska en haluaisi muuttaa..." "Sitten hän pyysi että puhuisin kanssasi asiasta." Ernesto kertoi. "Minun pitää puhua poikani kanssa!" En voi pakottaakkaan häntä lähtemään... " Smithin isä sanoi hiljaa. "Se käynee helposti... Pieni herra Smith, tuli juuri kotiin." Ernesto sanoi. "Pyydä hanet tänne" Smithin isä kiihtyi. "Isäsi tahtoo tavata sinut." Hovimestari sanoi juuri ulkoa tulleelle Smithille, joka kuivasi juuri takkiansa sateelta. "Jaa.. Vai tahtoo hän tavata minut..." " Niin juuri, Smith herra" Niinpä Smith lähti sanaakaan sanomatta isänsä toimistoon.
Jatkuu...
Siinä oli taas pieni palanen tätä tarinaa... Vielä viimeiseksi tuosta maskottien pienoisblogista.
Sen löydätte tuolta ylhäältä, sivujen seasta... ;D Ja niin muuten... Ne woobyt saivat minut taas suostumaan niiden ideaan... Tuskin siitä mitään haittaakaan on... Joten se idea oli semmoinen että: Ne aloittivat puhumisen siitä, että minunhan blogillani on se lukijajutska. Sitten ne ehdottivvat, että jos laittaisin tuonne sivuun myös niiden lukijat. Jos siis haluatte niiden pienoisblogin lukijoiksi, ilmoittakaa se heidän pienoisbloginsa kommenteissa. He jäävät odottelemaan ensimmääisiä lukijoitaan...
Siinä taisi olla kaikki.... Oikein lämpöistä iltaa Pandaset!
Aloitetaan... vaikka päivän ylläristä! Elikkä tämä yllätys tapahtuu tänää Proffan labrassa! Bookwormin tuntien, se ei ollut mikä tahansa yllätys vaan....
....Roboyllätys!
Hehe! Proffa kyllä panee parastaan...
Ai niin! Tänään on myös tasopäivä!!!
Uusia tasoja pääseekin havittelemaan... Panfuun on tullut myös sellainen kiva jutska, että voi lähettää tarroja! Saadut tarrat menee meijän omiin tarraalbumeihin!
Tässä pari kuvaa aiheesta:
Ja ei kun vain tarroja lähettelemään!
Toinen osa:
Lapset pohtivat koko yön, miten he saisivat Smithin isän pään käännettyä. He olivat nimittäin muuttamassa ihan toiselle puolelle Panfua! "Minulla on idea!" Candy huudahti viimein. "Kerro ihmeessä!" Smith ja Cindy pyysivät. "Meidän pitää saada isällesi täältä niin huvä työ, ettei teidän tarvitsisi muuttaa." Candy sanoi. "Hmm.. Hyvä idea!" Smith sanoi. "Mutta... mistä me hankimme isälle työn, ja isä kertoi että muuttaisemme jo ensi viikolla." Smith huolestui. "Meidän on parasta sitten panna toimeksi!" Cindy sanoi. "Niin, mutta tehdään se huomenna, minua väsyttää..." Candy sanoi haukotellen. "No, nähdään huomenna, torin laidalla." Smith huikkasi ja sitten he lähtivät. Samaan aikaan Smithin isä ja hänen hovimestarinsa juttelivat: "Minusta tuntuu, ettei Smith haluaisi muuttaa..." Smithin isä sanoi. "Herra on varmasti oikeassa..." Hovimestari, Ernesto sanoi. " Oletko jutellut poikani kanssa???" Smithin isä kysyi, kääntyen samalla Ernestoon päin. "Kyllä, herra. - hän sanoi, että kunpa osaisit auttaa minua, koska en haluaisi muuttaa..." "Sitten hän pyysi että puhuisin kanssasi asiasta." Ernesto kertoi. "Minun pitää puhua poikani kanssa!" En voi pakottaakkaan häntä lähtemään... " Smithin isä sanoi hiljaa. "Se käynee helposti... Pieni herra Smith, tuli juuri kotiin." Ernesto sanoi. "Pyydä hanet tänne" Smithin isä kiihtyi. "Isäsi tahtoo tavata sinut." Hovimestari sanoi juuri ulkoa tulleelle Smithille, joka kuivasi juuri takkiansa sateelta. "Jaa.. Vai tahtoo hän tavata minut..." " Niin juuri, Smith herra" Niinpä Smith lähti sanaakaan sanomatta isänsä toimistoon.
Jatkuu...
Siinä oli taas pieni palanen tätä tarinaa... Vielä viimeiseksi tuosta maskottien pienoisblogista.
Sen löydätte tuolta ylhäältä, sivujen seasta... ;D Ja niin muuten... Ne woobyt saivat minut taas suostumaan niiden ideaan... Tuskin siitä mitään haittaakaan on... Joten se idea oli semmoinen että: Ne aloittivat puhumisen siitä, että minunhan blogillani on se lukijajutska. Sitten ne ehdottivvat, että jos laittaisin tuonne sivuun myös niiden lukijat. Jos siis haluatte niiden pienoisblogin lukijoiksi, ilmoittakaa se heidän pienoisbloginsa kommenteissa. He jäävät odottelemaan ensimmääisiä lukijoitaan...
Siinä taisi olla kaikki.... Oikein lämpöistä iltaa Pandaset!
Tunnisteet:
maskottien idea,
tarina,
uutta panfussa,
yllätys
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


