Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutinen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutinen. Näytä kaikki tekstit

tiistai 9. elokuuta 2011

Neljät Bileet & Uutisia!

Heloyy, kaikki pikku bambunnakertajat!:mrgreen:
Hihiii! Olen nyt TOOOSI hyvällä tuulella! Katsokaas, Panfun uutiskirje on taas saapunut! Ja arvatkaasmitäs siinä sanottiin??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Siinä sanottiin, että tämän viikon aikana järjestetäään neljät eri bileet, aina eri paikoissa! Jihuuu! Sitten siinä kerottiin.... ...Yksisarvista! Joo, niitä ne oli! :mrgreen: Horsey järjestää kuulemma ratsastustunteja, joiden avulla voi saada Yksisarvisen luottamuksen! Ihunaa! Hei muuten! Kävin muuten jo tämän päivän! Bileissä - pikaisesti kylläkin! No katsokaapas: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:













Siellä soi rento Reggae - musiikki! Yoyo onkin pannut parastaan! Hän jopa lupasi tulla levyjä pyörittelemään jokaiseen bilepaikkaan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Asiasta toiseen eli:
Ella ja Max sitten tänään lähtevä/lähtivät Japaniin, Robyn luo! Siinä on se ikävä puoli, että Meidän tulee ikävä Ellaa ja Maxia, ja heidän taas meitä...:( No, Näemmehän me taas sen jälkeen kun he ovat tulleet matkaltaan! MItä enemmän ikävä,- sitä kivempaa on jälleennäkeminen! ;)
No minun on aika mennä vähän kartoitttamaaan Päivän-Panfua vähän enemmän! No näkemisiin!

Pörröisin tassuin:



P.s Kuinkkakohan monta tähän postaukseen tuli tätä hymiötä??? :mrgreen: Heh! Aika paljon! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oottakaas, lasketaan ne! 15!!!!!! o.O Aika... tuota..paljon! No ainakin olin tänään hyvälllä tuulella, jos siihen puoleen käännytään! ;)

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Viikon kuva!

Tere, pikku pandakarhuset!
Nyt julkaistaan tämän viikon kuva!
Ja se on......

Kuvateksti: Aihe: Ryhmähenki! ;)
Tässä kuvassa on ryhmä pandoja! Heillä on hyvä ryhmähenki.
Toivottavasti kaikillla pandoilla on hyvä ryhmähenki!

Siinä olikin viikon kuva! Anteeksi ihan kamalasti, kun en ole kirjoitelllut, ja tästäkin tuli tämmöinen minipostaus... :((( Kaikkea pitäisi ehtiä tekemään, ja muutenkin minulla on ollut hirveästi menoja.
Huoh! Blogin pitäminen on joskus hyvinn raskasta... Ja vielä sekin, kun panfussa ei tapahdu kauheasti mitään. (Eli siellä ei ole minkäänlaista viikkotehtävää josta raportoida tänne blogiin...) Äsh! En halua hukuttaa teitä valitteluihini. Panfussa on nyt ajankohtaista ne uudet tasot... Hmm.. Pääsenköhän minäkin jossain välissä niiitä koklaamaan? ;) Sinä aikana kun panfussa ei ole käynnissä mitään erityistä, voisin tehdä muuutamia erikoispostausksia olokosta! No, siihen palaamme seuraavassa postauksessa!

Pörröisin tassuin: Lyndsay