Hihiii! Olen nyt TOOOSI hyvällä tuulella! Katsokaas, Panfun uutiskirje on taas saapunut! Ja arvatkaasmitäs siinä sanottiin???
Siellä soi rento Reggae - musiikki! Yoyo onkin pannut parastaan! Hän jopa lupasi tulla levyjä pyörittelemään jokaiseen bilepaikkaan!
Asiasta toiseen eli:
Ella ja Max sitten tänään lähtevä/lähtivät Japaniin, Robyn luo! Siinä on se ikävä puoli, että Meidän tulee ikävä Ellaa ja Maxia, ja heidän taas meitä...
No, Näemmehän me taas sen jälkeen kun he ovat tulleet matkaltaan! MItä enemmän ikävä,- sitä kivempaa on jälleennäkeminen! 
No minun on aika mennä vähän kartoitttamaaan Päivän-Panfua vähän enemmän! No näkemisiin!
Pörröisin tassuin:
P.s Kuinkkakohan monta tähän postaukseen tuli tätä hymiötä???
Heh! Aika paljon!

Oottakaas, lasketaan ne! 15!!!!!! o.O Aika... tuota..paljon! No ainakin olin tänään hyvälllä tuulella, jos siihen puoleen käännytään! 


