Moiksis, heipsis kaikki ihanat pandat! ♥♥♥
Pingoilla ei enää ole hätäpäivää,niitä nimittäin autettiin, ja paljon! Niillä oli kuin olikin nälkä! No, mitäs pingviinit sitten syövät? Jäätelöä! Sehän on kylmää ja sekös Pingoille maistuu! Siis ei muuta kuin Jäätelökioskiin jätskipeliä pelaamaan! Kun sitten olette saaneet jäätrelöä, viekää se Pingoolle! Saatte sitten palkinnoksi sellaisen huivin! Muuten, K.P.D (Eli kiltin pandan diplomi) annetaan aina, kun löydän sellaisen pandan joka on ollut minusta todella kiltti ja kiva! ☻ No eipäs muuta!
Pörrötassuin: Lyndsay
P.s. Sori nää minipostaukset! Yritä tehdä tästä eteenpäin vähän pidempiä!
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pingoilla ei enää hätää.. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pingoilla ei enää hätää.. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 15. kesäkuuta 2011
Pingoilla ei ole enää hätäpäivää!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)