Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste asiaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste asiaa. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Halloweenkisa-asiaa (myöhässä..) :(

Hyvää sunnuntaita, pandat!
Räyh! Multa on taas jäänyt tää blogin kirjoittelu taka-alalle...:( Mut asiaan... En halua mun kaikkia murheita nyt purkaa... ;) Elikkä 2 osallistujaa... Höm...Se ei ihan onnistunut, Mutta kiitos kuitenkin....
Ressu3, ja Tillervolle!
Tässä heidän kuvansa:
Tillervo

Ressu3

















Ja tässä vielä teille kuvani:













Tää kisa ei mennyt oikein niin kuin piti, mutta onneksi saatiin edes kaksi osallistujaa! Kiitos Teille, Tille ja Ressu!
Bye!



Pörröisin tassuin;
















Lyndsay♥

lauantai 8. lokakuuta 2011

Ilmoitus! LUE!

GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa???
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin:  Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!


Pörröisin, ja kiireisin tassuin;



         ♥Lyndsay♥

lauantai 17. syyskuuta 2011

Vastaukset Blog I like awardin kolmeen kysymykseen, jotka tietysti unohdin... :(

Moi, jo toisen kerran tänään! :))
Kuten otsikko kertoo, kirjoitan nyt erilliseen postaukseen niihin kysymyksiin vastaukset, koska ("hyvä minä") unohdin ne siitä edellisestä...

Kuinka aloitit bloggaamisen?
Aloitin, kun kerran olin ensimmäisiä kertojani Ellan ja Maxin blogissa, ja eksyin katselemaan Pandojen blogit- listaa... Sitemmin pääsin Anromedan blogiin, ja innostukseni syttyi! :)))


Mistä pidät eniten bloggaamisessa?
No varmaankin siitä, kun saa kirjoitella Panfusta, ja saa keksiä kaikkea kivaa omaan blogiin! ;)
Siinä saa samalla myös vähän huomiota Panfussa... :P

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Nooh... Tekstit voisi olla pidempiä, ja voisin vihdoin tehdä nuo minun sivuni loppuun... :O

Siinä oli ne kysymykset (ja vastaukset!)

Pörröisin tassuin:


















           Lyndsay ♥

torstai 28. heinäkuuta 2011

Päivän visailu & Reissulle (taas)

Heipsukka!
Hih! Oscarin visassa sain taas tänäänkin täydet pisteet!!! Jihaa! Mulla on jo kuus pistettä, ja sitte ku mulla on kymmenen saan proonssisen hiirulaisen! Siis tuota hiirimerkin! Kaikki kymmenen pistettä omistavat saavat!
Tästä tulee pikapostaus, koska lähden (taas) reissuun, kahdelle mökille ja vielä laivalla Viroon! En siis ehdi päivitellä, mutta kun kolulut alkaa, niin varmasti ehdin taas postailla viikonloppuisin! Lahjakone toimii tänään ja sieltä saa niihin kalusteisiin liittyvän profiilitaustan! Peitin sen sitä varalta, että kaikki eivät halua sitä tietää... Ni tämä oli tämmöinen minimini postaus, anteeksi kovasti, mutta tässä vähän reissun päällä ollaan miltei koko ajan, niin päivitttelen blogia kun ehdin!
Moikka!

Pörröisin tassuin: Lyndsay ♥

P.s Uudet vaatteetkin on Lilikin saanut jo ommeltua kannattaa katsaista! ;)