Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste maskotit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste maskotit. Näytä kaikki tekstit

maanantai 4. heinäkuuta 2011

Maskottien vipelllystä

Terve... vaan... kaikille...
Uuuh! Olen ihan poikki siitä mitä Rainbow, Eggy, Lovely ja Honey tänään tekivät... He eivät varsinaisesti tehneet mitään tuhmaa, mutta kyllä minulla siinä vahtimista riitti. :P Ne tekivät päivän aikaan HURJAN määrän asioita: 
                                                    Lista maskottien tekemisistä:
AAMU:
  1. Aamuherätys/ aamutoimet (Aamupala 5 min, harjaus 3 min, Hammaspesu 2 min)
  2. Ulos 
  3. Trampoliinille
  4. Puistoon
  5. Trampoliinille
  6. Sisään
 Päivä/Iltapäivä
  1. Syödään (Omat ruoat jokaiselle, joita tein varmaan tunnin... o.O)
  2. Leikitään rosvoa ja poliisia
  3. Katsotaan kahden tunnin elokuva (Jonka aikana he söivät: Popcornia, sipsiä, ja  )varmaan litran mehua...)
  4. Innostutaan elokuvasta niin,että rikotaan (?vahingossa?) ikkuna.
  5. Riehutaan sängyssä Leikitään tyynysotaa)
  6. Nokoset
  7. Välipala
  8. Trampoliinille
  9. Hippaa leikkimään
  10. Trampoliinille
  11. Sisään
Ilta
  1. Päivällinen
  2. Sotketaan puumaja
  3. Siivotaan puumaja (Minun käskystäni...)
  4. Riehutaan, ja sotketaan uudestaan
  5. Iltatoimet: Iltapala 10 min, Hammaspesu 2 min.
  6. Nukkumaan
1 Tunti myöhemmin:
  1. Tyynysota sängyssä
  2. Täydellinen hiljaisuus
  3. tyynysota
  4. Hiljaisuus (He nukahtivat vihdoin...
Huh! Onneksi he eivät onnistuneet saamaan pahempaa tuhoa aikaan... Hmh... Normaalisti he tekevät vain puolet listan asioista, mutta... Täytyykin ottaa selvää, miksi he olivat niinnn toimeliaita...
                                                                Heidå! :)

Pörröisin tassuin: Lyndsay