Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kipeänä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kipeänä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 17. joulukuuta 2011

Joulu on taas...Joulu on taas... :)

Iltaa, pandat!
Mun päivä on alkanut taas tosi kivasti... :'(  Mä oon nimittäin kipeä, ja päätä on särkeny vimmatusti... :(((
Hyvä että jaksoin edes raahautua postaamaan, ja Panfu on TAAS jääny penkin alle. Oon vaan lojunu sängyssä, ku kaikki muut on tehny kaikkea kivaa... :'( En jaksais ees kirjottaa, varautukaa siihen, että tää postaus on hivenen lyhyt. MUTTA! Nyt Panfuasioihin! Joulukalenterista tupsahti jouluinen tarina, Tulitikkutyttö.Että mä rakastan joulusii tarinoita! ♥ Mutta toi tarina oli aika haikee... Yllärikoneesta tupsahti söpö pipo... Mä lopetan nyt tähän, ku en jaksa enää... >:(((

Talvisin tassuin;
Lyndsay