Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

lauantai 31. joulukuuta 2011

Vuoden viimeinen

Myöhäistä iltaa, pandat!
Uusi vuosi kolkuttaa jo ovella, ja ulkona paukkuvat raketit! :) Vuosihan vaihtuu tässä alle tunnin sisällä. :D
Panfun uudenvuoden pirskeitäkin on vietetty. Tasokonekin toimi tänään, ja kipusin jo tasolle 53. Vielä seitsemän tasoo, ni on Panfun tasot läpästy. :) Mut hyvää uuttavuotta teille kaikille lukijoille, vierailijoille, ja muillekkin pandoille, jotka tämän sattuvat lukemaan! :)))
Hyvää uuttavuotta!
:lla Lyndsay













Näkyillään taas ensi vuonna! :)



















P.s. Tonne sivuihin ilmestyy jossain vaiheessa se uus sivu! Tsekatkaapas se siitten! ;)

8 kommenttia:

  1. Hyvää uutta vuotta sullekkin! :)

    VastaaPoista
  2. Erittäin hyvää uutta vuotta parhain ystäväni! Muistatkos kun mä kerroin siitä että mun blogi on poistettu? No mä sain tehä uuden ja jos vaan suinkin voit niin liittyisitkö lukijaksi? Sen osoite olisi tämänlainen:
    http://joannapanda.blogspot.com/

    Tassuttain
    Joanna

    VastaaPoista
  3. Kiitos! :) Teille samoin! Joa, kävin uudessa blogissas, ja liityin lukijaks. :)

    VastaaPoista
  4. Kun kävit mun uudes blogis nii sen verran siitä että otatko tuolta "Näitä luen" osiosta pois mun vanhemman blogn pois ja laitat sinne mun uuden blogin. Jooko? sen osoite on edellises kommas ja käytkä un uudes blogis tein sulle postauksen.

    Joa

    VastaaPoista
  5. HYvä et muistutit! Muuten ois unohtunut se vanha blogi sinne! :)

    VastaaPoista
  6. Käy mun blogissa! Tein ihan sua varten postauksen ja olisin kiitollinen jos kävisit lukemas sen :)

    Joa

    VastaaPoista
  7. Moi! Voitaisko nähä Panfus? Saat ite päivän, ajan, serverin jne. Nii voitaisko nähä?

    Ystävällisin terveisin
    Joanna

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!