Aurinkoista aamua, pandat! :'D!
Mä oon ihan ilmiömäisen hyvällä tuulella! Lähdetään tänään varmastikkin kylpylään lomalle! :D Tuumme sitten parin päivän päästä takaisin... :) Pandallani on myös uusi kesälomalookki, joskin myöhässä...;
No, näkemisiin! :))))))))
Pörröisin tassuin:
♥Lyndsay♥
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ilmoitus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ilmoitus. Näytä kaikki tekstit
lauantai 22. lokakuuta 2011
ILMOITUS! Lomalle! :'D
lauantai 8. lokakuuta 2011
Ilmoitus! LUE!
GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa???
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin: Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!
Pörröisin, ja kiireisin tassuin;
♥Lyndsay♥
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin: Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!
Pörröisin, ja kiireisin tassuin;
Tunnisteet:
asiaa,
ilmoitus,
kiirettä,
kommentit,
sekalaista
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


