Aurinkoista aamua, pandat! :'D!
Mä oon ihan ilmiömäisen hyvällä tuulella! Lähdetään tänään varmastikkin kylpylään lomalle! :D Tuumme sitten parin päivän päästä takaisin... :) Pandallani on myös uusi kesälomalookki, joskin myöhässä...;
No, näkemisiin! :))))))))
Pörröisin tassuin:
♥Lyndsay♥
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uudet vaatteet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uudet vaatteet. Näytä kaikki tekstit
lauantai 22. lokakuuta 2011
ILMOITUS! Lomalle! :'D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

