Moido kaikki pikkuiset ja vähän isommatkin pandaset! :D
Nähään taas pitkästä aikaa! (No, tarkemmin katsottuna yksi päivä ei ole kauhean paljon... xD)
No asiaan, joka on muuten ihan kamala asia!!! ;O
Evron kätyreineen roskaa panfua! Ei emme voi sallia sitä! PELASTETAAN PANFU! Onneksi luonnonsuoljelija, Eloise on jo saapunut panfuun! (onneksi) Roskat pitääkin sitten kerätä, ja Eloisella o jo meille asukin valmiina. ;) Roskat on tältä päivältä jo kohta nujerrettu, mutta huomenna Panfuun rantautuu taas lisää roskia... :(( No, ei saa lannistua, kohta on jo kaikki roskat nujerrettu! Elikkäs menkääpäs lajittelemaan ja keräilemään roskia, että Panfu on taas pian entisensä!
P.s. Sori tää pikku, teksti, koska en ehdi kirjoittaa enempää... :((
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste PELASTETAAN PANFU. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste PELASTETAAN PANFU. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 13. heinäkuuta 2011
Roskat kuriin!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)