Heipsin, Muruset!
Tarramaratoonimme on saatu päätökseen! Olemmekin saaneet paaaaaljon tarroja, jotka ovat arvokkaita keräilytarroja! Suuri kiitos tästä Jay Pealle. Hänhän ne tarrat tänne Panfuun toikin... Olemme saaneet tarroja mm. Robottitarran, Timanttitarran, Formula-tarran, Kihlasormukset- tarran, Kruunu- tarran, Hevostarran, Kumiankkatarran ja Panfun lippu- tarran.
Siinä oli kyllä tarraa- ja paljon! Muuten SORRY! Kun en ole postaillut varmaan viikkoon.... :((((((
En vaan ole ehtinyt.... Mutta mutta! Nyt kun alkaa kuolu, niin ilmoitan Postailut VAIN viikonloppuisin! Niin... En saa olla koneella kouluviikkoina kuin viikonloppuisin... :/ Poikkeuksia saattaa tulla mutta aika harvoin... Tästäkin tuli tämmöinen minimini postaus, Sorry!!!!!!
Olen kuitenkin vielä ihan 100% Panfu- innoissani, joten ei huolta. -En aijo lopata! Asiasta toiseen;
Sarjiskilpailun kolme voitttajaa! Ovat selvillä! he ovat: *Rumpujen pärinää*
1.sija: Andromeda & Esma2!
2.sija: HansQu_ihg & BlackPearl
3.sija: Nano & Nikke111
Paljon onnea kaikille onnellisille voittajille!
No nyt on kuitenkin aika sanoa; Heippa!
Pörröisin tassuin:
P.s. Muuten! Mitä mieltä olette siitä että koulu alkaa/on alkanut? Laittakaapas kommaa siitä asiasta! (Ei oo pakko!)
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tiedotusta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tiedotusta. Näytä kaikki tekstit
tiistai 9. elokuuta 2011
lauantai 16. heinäkuuta 2011
Asiaa!
Heloyy!
Otsikko on nyt hmm... vähän semoinen ei-kertova. (öh.. tarkoitan ettei se kovinkaa hyvin kartoita postaukseni sisältöä... :/ ) Ensiimmäinen asiani on... Jaaha.. Panfun rannat ovat taas roskien peitossa...
Ohan oikeesti! Mä haluaisin kyllä mennä kysymään Evronilta mitä sillä on meitä vastaan??? Miksi se haluaisi tehdä Panfusta kaatopaikan, jos ei kumminkaan siitä itse hyödy yhtään!? Päin vastoin! Jaaha!
Eipä sitten yhtään auttanut, että kaiken kukkuraksi kumihanskani meni rikki...
Minä VI-HAAN Evronia!!!!
No, jätän aiheen suosiolla, etten vaan suutu liika, ja saan muuta ajateltavaa...
Elikkäs... Uusi viikon kuva... Mitä??? En ole löytänyt sitä vielä!!!
Hyvä minä! Odottakaas hetki...
(aikaa kuluu...)
No niin! Löytyihän se! Ai niin! Unohdinkin kertoa, että tästä lähin viikon kuvat esittelee meille blogini oma kuvaekspertti, Rosie ! Hei kaikki! Minä olen Lyndsayn kuva-avustaja, ja olen pieni Stellatipu! Seuraavaksi tullekin viikon kuva: Eli tässä se tulee: (Olen näyttänyt sen ennenkin blogissani ja se on otettu Panfusta!(; )
Elluran syndejuhlat! ♥
Meidän ikioman Ellamme neljätoistavuotis-synttärit! Kaikilla oli hauskaa, ja herkkuja riitti! ^__^
Hih! Meillä tosiaan oli hauskaa... Viimeiseksi vielä pieni tiedotus:
Lähden huomenissa eräälle mökille, ja sieltä lähdemme Power Parkkiin, niin en pääse sinä aikana varmaan postailemaan...
No siinä olikin kaikki!
P.s. Ajattelin tehdä uuden yläkuvan, mitäs mieltä te olisitte? :)
Otsikko on nyt hmm... vähän semoinen ei-kertova. (öh.. tarkoitan ettei se kovinkaa hyvin kartoita postaukseni sisältöä... :/ ) Ensiimmäinen asiani on... Jaaha.. Panfun rannat ovat taas roskien peitossa...
Ohan oikeesti! Mä haluaisin kyllä mennä kysymään Evronilta mitä sillä on meitä vastaan??? Miksi se haluaisi tehdä Panfusta kaatopaikan, jos ei kumminkaan siitä itse hyödy yhtään!? Päin vastoin! Jaaha!
Elikkäs... Uusi viikon kuva... Mitä??? En ole löytänyt sitä vielä!!!
(aikaa kuluu...)
No niin! Löytyihän se! Ai niin! Unohdinkin kertoa, että tästä lähin viikon kuvat esittelee meille blogini oma kuvaekspertti, Rosie ! Hei kaikki! Minä olen Lyndsayn kuva-avustaja, ja olen pieni Stellatipu! Seuraavaksi tullekin viikon kuva: Eli tässä se tulee: (Olen näyttänyt sen ennenkin blogissani ja se on otettu Panfusta!(; )
Elluran syndejuhlat! ♥
Meidän ikioman Ellamme neljätoistavuotis-synttärit! Kaikilla oli hauskaa, ja herkkuja riitti! ^__^
Hih! Meillä tosiaan oli hauskaa... Viimeiseksi vielä pieni tiedotus:
Lähden huomenissa eräälle mökille, ja sieltä lähdemme Power Parkkiin, niin en pääse sinä aikana varmaan postailemaan...
No siinä olikin kaikki!
P.s. Ajattelin tehdä uuden yläkuvan, mitäs mieltä te olisitte? :)
Tunnisteet:
roskia panfussa,
tiedotusta,
uusi kuva ekspertti,
viikon kuva
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
