No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! ♥ Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!
Klikatkaapa suuremmaksi, jos ei näy! Moikka!

