Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste talvi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste talvi. Näytä kaikki tekstit

lauantai 24. joulukuuta 2011

We wish you a merry Christmast...

Jouluista aamua, pandaset! Tai pikemminkin Jouluaamua! :D
No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!


Klikatkaapa suuremmaksi, jos ei näy! Moikka!




perjantai 2. joulukuuta 2011

Joulukuu! JIPII!

Moikkulis koikkulis, pandaset! :)
Nyt on sitten joulukuu, parin viikon päästä on jo joulu! :))) Panfuunkin tulee varmaan pian jo lunta... Myös Panfun joulukalenteri on auki... Eilen sieltä sai poronojatuolin, ja tänään... ENKELIASUN! :D
Mun kulttis on nyt sitte loppu... :((( No, onneksi mulla on paljon majakalusteita, joita voi käyttää vaikka olisi tavis. Ja vaatteitakin on muutamia! :) Varmaan kohta tulee mun blogiin muutamia, hmm... Uudistuksia, ulkoasuun nähden! No se nähdään sitten! ;) Tässä olikin kaikki tätä erää!

Lumisin tassuin: Lyndsay ♥
PS. Joa, mä voin tehä sulle sen sun kuvas. MUTTA! Mun kulttis loppu, ni yritän mun vanhoista kuvista taiteilla jonkun kuvan sulle... :)