Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste awardseja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste awardseja. Näytä kaikki tekstit

perjantai 14. lokakuuta 2011

Awardeille omistettu postaus! xD

Moikkelis moro, pandat! :)
Aloitetaan Awarseilla! Sain siis Blog I like Awardin LauraGirliltä! Hän kirjoitti ihanasti, joten laitan sen nyt tähän:
Ja vikana annan blog i like awardin: Lyndsaylle: Sillä hänen blogissaan on vaan jotenkin erilaisia sivuja. Hän on jaksanut kirjoittaa matkaoppaaseen hyvin ja vielä maskoteille on värikkäästi tehty oma pienois blogi. Tarinoitakin sivulle on kirjoittanut tarinan. Hänen bloginsaan on todella pinkkimäinen ja vaaleanpunainen. Jopa yläkuva on tehty silleen että on panfun kartta.
Paljon kiitoksia, LauraGirl! ♥ ♥ ♥ :) Sanottakoon vielä, että tuo matkaopas-sivu, josta LauraGirl mainitsi, on vielä kesken, ja toivon, että saisin tehtyä sen joskus valmiiksi... :oops:  Ja tässä ovat blogit, joille annan Awardin:

Wilijonkan blogille, koska: Hänellä on värikäs ja viihdyttävä blogi, ja jos sinne eksyy, varmastikin uudestaankin tulee vierailulle! :) Onnea Wilijonkalle!

HansQu_IhQn blogille, koska: Hänellä on miellyttävä, ja yksinkertainen blogi! Hän keksii myös hyviä postauksia ja kirjoitettavaa. Onnea HansQu_IhQlle! :)

BlackPearlille, koska: Hänellä on söpö ja kiva blogi, jossa riittää luettavaa!  Onnea BlackPearlille! :)

Siinähän ne taisivat olla! Lopun viikonlopun aikana kirjoitan myös avaruusbileistä!  Heh! No heips!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

perjantai 7. lokakuuta 2011

Nyt, nyt nyt... :/

Tervestys, kaikki pikku pallerot! :)
Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu,  läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)

Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä :oops: 
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

lauantai 17. syyskuuta 2011

Vastaukset Blog I like awardin kolmeen kysymykseen, jotka tietysti unohdin... :(

Moi, jo toisen kerran tänään! :))
Kuten otsikko kertoo, kirjoitan nyt erilliseen postaukseen niihin kysymyksiin vastaukset, koska ("hyvä minä") unohdin ne siitä edellisestä...

Kuinka aloitit bloggaamisen?
Aloitin, kun kerran olin ensimmäisiä kertojani Ellan ja Maxin blogissa, ja eksyin katselemaan Pandojen blogit- listaa... Sitemmin pääsin Anromedan blogiin, ja innostukseni syttyi! :)))


Mistä pidät eniten bloggaamisessa?
No varmaankin siitä, kun saa kirjoitella Panfusta, ja saa keksiä kaikkea kivaa omaan blogiin! ;)
Siinä saa samalla myös vähän huomiota Panfussa... :P

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Nooh... Tekstit voisi olla pidempiä, ja voisin vihdoin tehdä nuo minun sivuni loppuun... :O

Siinä oli ne kysymykset (ja vastaukset!)

Pörröisin tassuin:


















           Lyndsay ♥

perjantai 16. syyskuuta 2011

Sporttailua ja Panfu Blog I like Awardseja :)

Moikkelis, moro!
Siitä on taas muutama viikko, kun viimeksi postasin..:oops: Olen kylä käynyt Panfussa, mutta heti kun alan postata, niin on lopetettava... :???: Mutta sitten päivän uutis aiheisiin! :D Panfussa on alkanut Sporttifestarit! Siinä on eri lajeja, joita sitten vain.. öö... tehdään! xD Sitten Sporty antaa lajeissa onnistuneille mitaleja, ja pokaaleja, ja mitä ne sitten olivatkaan.... 
Mulla oli kuva tän päivän lajista (vesiliukumäenlaskusta) mutta se kuva päätti sitten itse lähteä johonkin kauas pois... Sorry, nyt ei kuvaa!
Sitten Blog I like Awardseihin! Sain siis ensimmäisen Awardsini Maggylta, joten kiitos Maggy! :) Ja tässä on muutamalle muulle blogille awardsit:


    



Maggyn Blogille, koska; se on mielenkiintoinen ja mukava blogi!
Andromedan blogille, koska; se on kiva ja 100 % täyttä Panfuasiaa! Ja varmaan siksikin, koska Andromedan blogiin eksyttyäni, sain pähäni tehdä itsekin blogin!
Tillervon Blogille, koska; Se on aina ajan tasalla, ja Tillervo keksii kaikkea mukavaa kuten kisoja, yms...
















Siinä oli ne Awardsit! Ja tämä postaus alkaa taas lähestyä loppuaan, mutta näemme toivottavasti taas pian!


Pörröisin tassuin:






























Lyndsay ♥




P.s
Muuten! Kansainvälisen T-paitasuunnittelukilpailun tulokset ovat selvillä! Ja arvatkaapas....
Suomi voitti! Taisi olla Tillen tekemä paita! Onnea Tillervo! :)))))