Huh! Olen puolihelpottunut! Maxille ei siis käynyt kauhean pahasti, sillä hän kyllä kirjoitti blogiin. Hän rupesi kertomaan, mitä oli tapahtunut, ja kertoo loput vasta huomenna! Hän pitää meitä jännityksessä!
Ja viimeiseksi:
Sasse! (Sasswwellovsku)
Spindi!Ankkahullu!
Paaaaaaaljon onnea kaikille Bloggareille, ja onnea kaikille bloggareille jotka vielä tikkaria tavoittelevat - joskus vielä se tikkari teidänkin kohdallenne osuu!
Huomiseen (toivottavasti!)

