Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste kommentit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kommentit. Näytä kaikki tekstit

lauantai 8. lokakuuta 2011

Ilmoitus! LUE!

GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa???
Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin:  Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!


Pörröisin, ja kiireisin tassuin;



         ♥Lyndsay♥