Hei sinulle, joka tupsahdit tänne blogiini! Varmasti tiedätkin, että olen Lyndsay, ja toivon että nautit blogini lukemisesta. Täällä on mielin määrin kuvia, postauksia, tarinoita, kyselyitä ja extrasivuja! Nautinnollisia lukuhetkia tiovotellen,
Lyndsay ♥
Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.
GRRR! Huomenta pandat! Nyt oon niin vihanen, kun en pysty vastaamaan kommentteihin, enkäkirjoittamaan niitä... Joten en pysty ilmoittamaan awardseista Sasselle ja Yumille... Anzu kyllä on lukenut jo blogini, mutta jos näette Yumia tai Sassea Panfussa, voisitteko ilmoittaa, että he ovat saaneet awardsin multa??? Kiitos! Vastaan nyt tässä Prinssin kommenttiin: Kiitos! :) tein ton yliksen kahella ohjelmalla; Photoshop7, ja Photo scapella!