Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste suru-uutinen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste suru-uutinen. Näytä kaikki tekstit

lauantai 18. helmikuuta 2012

;(

Hei kaikki pandamurut...
Mistä aloittaisin..? Tätä on vaikee sanoa, mutta Loppaan... :( Ehkä haluaisinkin jatkaa, mutta Panfu vain ei kiinnosta enää. Ehdin saada monia hyviä ystäviä, joista mainittakoon Joanna19 ja Tina600. Te olitte mulle ne tärkeimmät ystävät. Sitten haluan sanoa vielä jotain... Tillervo ja Anskumuru, te olitte minun mielestä parhaimpia bloggareita, ikinä. Teillä oli vain niin ilmiömäisen hyvät blogit, joita luin aina.
Nyt minä jätän nämä hommat, ehkä ikuisesti, ehkä palaan. En ole varma. En poista blogiani, koska jos satunkin vielä palaamaan.

Tässä vielä hieman kuvia;
:)
Viimeisen kerran;
Pörröisin tassuin:
Lyndsay

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Halloweenkisa, + Totaalinen simahdus, jonka jälkeen järkytys! :O

Karmaisevaa iltaa, pandat! evil
Krhhh... Mua niin väsyttää... Tuli vähän biletettyä. Ääh.. Taisi tulla vastaa sama juttu, ku Ellalla ja Maxilla pari päivää sitten... MUTTA TÄMÄ ON H-I-R-V-E-Ä-Ä! Siis, Hirveää! sad Napasapa ei ole saanut yhteyttä kotiplaneetalleen... Mikä se nyt oli...? Hetki käyn tarkistam...Krhh...Hei! Hei! Ei saa nukahtaa! Nyt mä muistan! Se oli: Chiconahuiehecat! Tai jotakin sinne päin... Se tarkoittaa, että Napsa ei ehkä pääse kotiin... cry Se olisi hirveä käänne jopa avaruusoliolle... Varsinkin mukavalle sellaiselle...sad No toivottavastii kaikki kääntyy parhain päin... No seuraavaan aiheeseemme. Elikkäs elikkäs;
Halloweenkisa! Mulle tuli semmonen tenkkapoo, etten keksi yhtään hyvää asua Halloweenjuhliin, enkä voisi mennä sinne oikein normaaleissakaan vaatteissani... Jotenka pyytäisin teitä, hyvät lukijat vähän avittamaan tässä asiassa! wink Ohjeet tulevat tässä:

  • Suunnittele, ja pue pandasi mahdollisimman ''kauheaan'' asuun.
  • Ota kuva pandastasi. HUOM! Kuvan on oltava otettu profiilista.
  • Avaa kuva jossain kuvankäsittelyohjelmassa, esim: PhotoShopissa, Paintissa,PhotoScapessa, jne.
  • Osallistu laittamalla kommentti tähän tekstiin, ja laita siihen joko kuvasi linkki, tai ilmoita osallistuvasi, ja julkaise kuvasi johonkin blogiitekstiisi. Mutta kerrothan blogitekstin otsikon!Muista osallistua viimeistään 29.10!
Tämä kisa onnistuu, jos osallistujia on ainakin 4. Palkinnoksi on; Ensimmäiseksi tulleelle: Halloween asusuunnittelija nro 1-diplomi, Toiseksi tulleelle; Halloween asusuunnittelija nro 2-diplomi, kolmanneksi tulleelle, Halloween asusuunnittelija nro 3-diplomi.
Kisa alkaa 1...2..3.. Nyt!!!
Jään jännittämään, millaisia asuehdotuksia te keksitte! ;)

Pörröisin tassuin:

















♥Lyndsay♥

perjantai 7. lokakuuta 2011

Nyt, nyt nyt... :/

Tervestys, kaikki pikku pallerot! :)
Nyt on sellanen juttu, että en vaan aina jaksa postailla... :((( Koulu,  läksyt, ja kaverit vie paljon aikaa, eikä mun Panfuinnostuksenikaan enää ole ennallaan... :/ Ei siis sillä, että loppaisin, mutta kirjoittelen luultavasti harvemmin. Voihan olla, että saan jonkun vimman, ja saatan sitten tulla kirjoittelemaan yhä useammin. ;) Mutta nyt! Awardseja! :) Sain siis Awardsin Hevostytsyltä! Kiitos, sulle! :) Ja tässä on nämä: Haluan antaa Awardist näille pandoille;
Yumille, koska; Hänen blogissaan on paljon kuvia, ja tekstit hauskoja! Onnea Yumille! :)
Sasswwellovskulle, (eli Sasselle) koska; Hänen bloginsa on kiinnostava ja mukava. Onnea Sasselle! :)
Anzulle, koska; Hänen bloginsä on hyvä, ja siellä on kiinnostavaa luettavaa. Onnea Anzulle! :)

Siinä oli ne! Ja onnea kaikille vielä yhteisesti! Sitten,- vähän myöhässä :oops: 
KUUKAUDEN BLGGARIT!!!
Eks,
Estella,
Anzu2
ONNEA!
Ja sori, kun en postaillut viime viikolla... :/ Tässä vielä yks juttu:
Päästiin avaruusalukseen! Napasapa, on se avaruusolion nimi, ja kans se sisäänpääsytunnussana! :) Tässä vielä kuva:
Toi silmä on aika äkäinen, jos siihen heittää vesiilmapallon... Sanotaanko vaikka, että se saa sitä heittäneet pandat kyllä kärvistymään... :)
Ja tuosta ovesta vielä: Se laittaa sinut mihin tahansa paikkaan Panfussa... Kun sitten lähdin pois, kirkas säde imaisi minut lemmikkikauppaan! :D
Ja milloin mihinkin. Mutta nyt on lopetettava, ja viimeiseksi sanottakoon vielä, että teki kyllä hyvää päästä taas purkamaan näitä Panfujuttuja!
Heido!

Pörröisin tassuin:
















♥Lyndsay♥

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Pikkuinen bolly takertunut verkkoon! ;O

Tervehdys pandat.. huoh...
Olen toodella surullinen... Ai miksikö??? Hmph! Tietysti siitä roskaongelmasta, ja tänään pikkuinen, ja ennen kaikkea viaton bolly oli takertunut muovoverkkoon!!!! En ehdi kirjoittaa nyt paljoakaaan koska lähdemme tänään sinne reissuun! Joten postaan taas reissun jälkeen!

Pörröisin tassuin: Lyndsay