Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

lauantai 18. helmikuuta 2012

;(

Hei kaikki pandamurut...
Mistä aloittaisin..? Tätä on vaikee sanoa, mutta Loppaan... :( Ehkä haluaisinkin jatkaa, mutta Panfu vain ei kiinnosta enää. Ehdin saada monia hyviä ystäviä, joista mainittakoon Joanna19 ja Tina600. Te olitte mulle ne tärkeimmät ystävät. Sitten haluan sanoa vielä jotain... Tillervo ja Anskumuru, te olitte minun mielestä parhaimpia bloggareita, ikinä. Teillä oli vain niin ilmiömäisen hyvät blogit, joita luin aina.
Nyt minä jätän nämä hommat, ehkä ikuisesti, ehkä palaan. En ole varma. En poista blogiani, koska jos satunkin vielä palaamaan.

Tässä vielä hieman kuvia;
:)
Viimeisen kerran;
Pörröisin tassuin:
Lyndsay

5 kommenttia:

  1. :´( Surullista, että lopetat Lynsay. Olet yksi parhaimmista bloggareista joita tiedän. Kaikki kasvavat aina pois Panfusta silloin kun Panfuun tulee pienempiä tilalle.

    Tassuttain,
    ;`(Eks

    P.S. Enole uskaltanut kysyä yhtä asiaanimitääin voitko olla blogini lukija.

    VastaaPoista
  2. Lyndsay? Mä näin just äsken Tinan. Loppaat sä pelkän blogin vai myös Panfun? Mä palan halusta tietäää!!

    Surullinen
    Joa

    VastaaPoista
  3. Kiitos kun oot ollut koko ajan mun ystävänä. Kiitos kaikesta siitä yhteisestä ajasta mitä vietimme. Mulle tulee sua kauhee ikävä! Tiedän ettet ehkä enää julkase tätä kommenttia tai edes katso tätä kommenttia mutta mun piti ehdottomasti tulla sanomaan hyvästit vielä kerran. Jos olet seuraillut vielä muitten blogeja niin olet varmaankin kuullut etä Tillervokin loppasi. Tää kaikki on ollu mulle tosi rankkaa. Kunpa tulisit takaisin. Ikävöin sua ihan täysillä!

    Joanna

    VastaaPoista
  4. Hyvää vappua! (vähän myöhässä...)


    Toivoo Joanna

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!