Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

lauantai 24. joulukuuta 2011

We wish you a merry Christmast...

Jouluista aamua, pandaset! Tai pikemminkin Jouluaamua! :D
No? Nyt on vihdoin joulu, ja ihan jouluaatto!!! Tänään mm. Syödään riisipuuroo, tavataan joulupukki, avataan lahjoja ja kaikkee muuta kivaa! Ai niin! Myös syödään jouluruokia! Nam! :P Kinkkua, laatikoita sun muuta... Mä oon ainakin avannut jo ekat lahjani jotka oli kuusen alla. xD Sain sieltä rannekorun, vihkon tarroja säästöporsaan, ja semmosen Kalligrafiatussisetin. Oon koko aamun yrittäny Googlettaa ohjeita kalligrafiaan, mutta heikosti ompi löytynyt. :/ No mut panfujuttuihin nyt! Ensinnäkin, panfun joulukalenterista tuli semmonen lumisadepallo. Myös tasokone toimi, ja pääsin tasolle 52! Wiihii! Sain sen siistin pilvenpiirtäjämajan, jonka sisustus on vähän kesken... No mut nyt pitää lopettaa! Hyvää joulua!


Klikatkaapa suuremmaksi, jos ei näy! Moikka!




3 kommenttia:

  1. Moi Lyndsay!
    Olen kysynyt tätä ennenkin, mutta en ole saanut vasrausta, koska siitä on aikaa ja pidit taukoa, joten jospa kysyisin nyt uudestaan: Millä ohjelmalla teet yläkuvasi ja maksaako se?
    Kiitos jos vastaat! :)
    Sulla on muutes niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana blogi!

    -Prinssi- :D

    VastaaPoista
  2. Prinssi, teen kuvani kahdella eri kuvankäsittelyohjelmalla, PhotoShopilla ja PhotoScapella. Ainekaan PhotoScape ei maksanut mitään, Photoshopista en tiedä, joten kannattaa Googlettaa. Kiitos, kun pidät mun blogia kivana! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos tiedosta! :)
    Mut haluisin vaan sanoa, että vaikka mun nimi on Prinssi niin olen tyttö. :)
    No kai sen jo huomaakin mun "olemuksesta".....
    Kattelen niitä ohjelmia siis kiitos vielä tiedosta! Toivotan sulle hyvää Joulu ja onnellista uutta vuotta! :) :D Rentoa joululoman jatkoa! :)

    Joulu tassuin, Prinssi! :D

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!