Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

torstai 9. kesäkuuta 2011

Pingoo pulassa :O

Heipsan, keipsan pandulaiset!
No olettekos jo nauttineet kesästä? Mä oon! oon ollu leirillä tässä viikon alusta ja siellä on tooosi kivaa! ;))  Tänään kävelimme pitkän matkan retkelle, ja kun saavuimme takaisinne oli ihan naatti... Xp Oon tosi hyvissä kesäfiiliksissä, sekä panfussä että oikeastikin!!!  Muuten anteeksi kauheesti, kun en oo kirjoitellu pitkiin aikoihin. Ääh.. olen jäänyt nyt lörpöttelemään, joten on jo korkea aika mennä jo aiheeseen. Eli:   
Pikku Pingoo on eksynyt perheestään, kun he olivat matkalla perhelomalle trooppiselle saarelle. =(( Kun kuulin tästä olin tosi surullinen Pingoon puolesta. Pingoo on nyt rantautunut panfuun, karibian rannalle. Voimme auttaa häntä ampumalla raketteja, että pingoon perhe löytää eksyneen Pingoon. Näytän vielä kuvan:

Muistakaa auttaa Pingoota ja nauttikaa kesälomasta, jota on vielä pitkä taival jäljellä!

Pörröisin ja kesäisin tassuin: Lyndsay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!