Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Pandani tarina miten päädyin Panfuun!

Huomenta pandat!
Nyt kun oon yksin kotona niin voisin vaikka pistää tähän "mielikuvitustarinan" miten pääädyin Panfuun.
Siis niin etten kerro miten kirjauduin sinne, vaan miten pandani pääsi sinne! ;)
Aloitetaanpa: ( Kun minä puhun tarinassa, se tulee tällä sinisellä, kalastajan tulee tällä vihreällä Ellan ja Maxin tulee tiedättekin jo millä väreillä! Muille tuleekin sitten aina jotkut värit...)

Asuin ennen kaukana Panfun saaresta. Asuin sademetsissä, ja siellä minulla oli paljon ystäviä.Sitten eräänä päivänä kaikki muuttui... Suuret koneet tulivat kaatamaan puita asuinalueeltani, ja meidän oli lähdettävä sieltä.
Ystäväni kertoi että oli kuullut sellaisesta saaresta, jossa asui vain pandoja. Hän kertoi myös, että sellainen saari on monessa maassa. Päätimme jokainen lähteä yhden maan Panfuun. Rakensimme kukin oman pikku veneen, jolla purjehdimme sitten kauas uuteen asuinpaikkaan, kuka mihinkin päin maailmaa. Mukaan otimme bvain omat lemmikkimme. Käänsin heti kurssini kohti pohjoista, koska olin kuullut että siellä oli jotain valoista, kylmää höttöä, jota kutsutaan lumeksi. Muutaman päivän merimatkan jälkeen saavuin vihdoin Suomen Panfun Wanhaan satamaan.
-Huh! Onpas mukavaa saada vähän maata tassujen alle!
-Hei! Oletkos uusi panda täällä?
-Huih! O-olen. Kuka sinä olet?
-Olen kalastaja. Vanha merikapteeni, kukas sinä olet pieni panda?
-Olen Lyndsay, muutin tänne sademetsistä, koska sieltä alettiin kaataa puita.
-Ensiksi etsippä itsellesi oma asuinpaikka, puumaja! Minä huolehdin että Ella ja Max tulevat luoksesi sinne.
-Okei.
Niin minä lähdin etsimään puumajaani. Kiertelin Panfussa, kunnes lopulta pääsin puumaja-alueelle. Siellä oli monta kymmentä puumajaa. Kaikki pandat varmaankin asuivat siellä.
Astuin tyhjään puumajaan, jossa minua jo odottelivat Max ja Ella...
-Hei Lyndsay! Kalastaja kertoikin sinusta! Tervetuloa tänne Suomen Panfuun! Me olemme Max ja Ella, pidämme panfun blogia josta voit lukea uusimmat asiat panfussa!
-Tervetuloa minunkin puolestani! Minä olen sitten se Max! Nyt, kun olet jo hieman kierrellyt täällä panfussa, voisit etsiä sen kultaisen takin kaikki osat.
-Niin, osat ovat muutamilla pandoilla täällä, ja sinun tulee hakea ne kaikki osat. Saat sitten sen takin omaksesi!
-Ensimmäinen osa on Pennyllä, viidakossa! Onnea matkaan! Me odotamme sinua täällä!
Niin lähdin etsimään niitä takin osia, pian olinkin jo löytänyt  kaikki osat, ja palasin puumajaani.
-Hei! Palasitkin jo! Hienoa! Löysit kaikki osat, ja voit pukea sen päällesi.
-Kokeilepa sitä! Se on varastossasi.
-Hmm Tuollako?
-Kyllä!
-Se näyttää hienolta! No voisinkin kysyä sinulta pari kysymystä...
-Max! odotetaan että hän on ollut tääl 30 päivää, sitten voit kysyä ne!
-Ai niin! Joo no kysyn ne sitten!
-Voit nyt lähteä tutkimaan paikkoja, me Maxin kanssa menemmekin auttelemaan muita juuri tulleita pandoja!
-Jos tarvitset apua, voit tulla meiltä kysymään! Heippa!
-Moikka!
-Hei hei!
Niin lähdin kiertelemään paikkoja, ja eipä aikaakaan, kun sain jo ensimmäiset ystäväni.
Kiertelin ja tutkin paikkoja, ja olinkin jo tasolla 3! Sitten ilta alkoi hämärtyä, ja pandat vähenivät, ja menivät majoihinsä nukkumaan. Minäkin päätin sitten mennä kotiin! Sitten aloin tehdä panfussa kaikkea kivaa, ja viikot menivät nopeasti ohitse... Silloin tein blogini! Jaa.. loput te tiedättekin!

Loppu!

Mitäs piditte?:)
No, aika pitkä postaus, mutta tulipahan kirjoitettua!
Näemme taas uusien postauksien parissa!

Pörrötassuin: ♥Lyndsay

3 kommenttia:

  1. Kiitos! Tein sen nyt ajankuluksi...
    Ja ehkä olin suunnitellut sitä... ;)

    VastaaPoista
  2. Kiva ja ihan niinkuin se
    oikeastikkin eli tullaan
    panfuun ja mennään ekana
    omaan puumajaan jossa on
    odottmassa Ella ja Max.
    sitten pitää kerätä kaik-
    ki kulta-takin osat jne.
    -Joanna

    VastaaPoista

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!