Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Lovelyn aika kertoa tarinansa!

Hei! Minä olen nyt täällä, siis minä Lovely! Tuttavallisemmin Love. Pidän sydämistä, ja mansikkajäätelöstä! Panfussa olen yleensä uuden ystäväni Rainbowin, ja vanhan ystäväni Honen  kanssa. Rakastan jäätelöä, koska synnyin saarella nimeltä Woobypark. Siellä syötiin jäätelöä kuin se olisi ollut saaren ainoa ruoka. Kun olin muuttanut panfuun, joku panda otti minut ja vei eläinkauppaan. Siellä minä sitten kökötin, häkkiin suljettuna, yksin. Sitten Lyndsay tuli ja otti minut bloginsa maskotiksi! Niin minusta tuli onnellinen! Tossa yllä on vielä Lyndsayn musta ja mun kamusta tekemä kuva!

Pörrötassuin: Love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!