Lukijat; Tässä ovat kaikki ihanat blogini lukijat. Kiitos kaikkille lukijoilleni.

perjantai 15. huhtikuuta 2011

Honey kertoo itsestään

Hei! Minä olen Honey, Lyndsayn panfu-blogin kolmas maskotti. Yllä on minun kuvani. Nyt kerron miten minusta tuli tämän blogin maskotti:
Heräsin illalla päiväunilta, kun kuulin että joku tuli sinne woobykauppaan jossa ennen asuin. Hän oli Lyndsay
ja kysyi; ''Olisiko täällä reipasta woobya blogin maskotiksi?''  Myyjä vastasi: ''Kyllä seuratkaa vain minua.''
Sitten he tulivat minun luokseni ja Lyn ihastui minuun heti. Niin hän otti minut ja olen nyt tässä.

Nyt on haastattelusi aika, Honey. Jännää!

Lempinimesi? Hone
Lempivärisi? Hunajankeltainen.
Lempiruokasi? Hunajapannukakut.
Paras kaverisi? Lovely (Olimme jo woobykaupassa parhaita ystäviä.)
Lempipaikkasi panfussa? Pelottava metsä. Sillä siellä on woobyjen kokoukset.

Kiitos haastattelusta, Honey! Ei kestä.

Pörrötassuin: Lyn ja Honey

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai onkos tulossa kommentti? Kivaa!
Mutta kiroilu, tai muu sääntöjen vastainen kielletään ehdottomasti myös kommenteissa!